Antreman prog. Yardım !

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve BBQ tarafından 16 Mart 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. BBQ
    Offline

    BBQ Üye

    Katılım:
    16 Mart 2013
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    Antalya
    Öncelikle Merhabalar
    Başlıkda belirttiğim gibi antreman programına ihtiyacım var 2 ayım bitmek üzere
    spor salonunda ama hiç bir değişim yok, şimdi diceksiniz ki hemen kaslı maslı üçgen olmayı bekleyenlerden biri Hayır öyle değilim herşeyi araştırdımda spora başladım ve bir çok konuda bilgi sahibiyim spor salonunda verilen program beni geliştirmiyior neden hafif kalıyor hocanın verdiği ağırlıkların 2 katı ile çalışıyorum mesela öğreneğin Pull down (kanat haraketinde) bana 30 kaldır diyorsa ben 45 ile kaldırıyorum çünkü ağır kaldırmadan büyüyüp gelişemiceğimi biliyorum hocamın istediği hafifden program ile başlayıp salona uzun süre gelmem ve onun cebini doldurmam gibi hissediyorum onun verdiği programla salondan sonra ağrı hissetmiyorum kaslarımda buda gelişmediğimin en önemli göstergesi
    herşeyi araştırarak başladım ben salona ve harekletin yapılış şeklinden beslenme durumuna kadar doğru yapmaya çalışan biriyim kilomu az bulduğum için 'Karbonhidrat' aldım spor sonrası kas yıkımını önlemek ve kütlesini büyütmek içinde 'Why Protein' kullanıyorum sitenisi takip eden biriyim burdan çok bilgi alıyorum örnek programlara baktım ama onların hafif kalıcağını düşünyorum kendime hocamın verdiği programda günlük 3 kas grubunu calıştırıyordum örneğin 1.gün A= 'göğüs , Omuz - Pazu --- 2.gün B = 'Kanat ,arka kol, bacak' sizce günde 3 kas grubunu calıstırmak mı gerekir yoksa her kas grubunu günlük mü calışmakmak gerekir örneğin 1. gün göğüs 2. gün omuz 3. gün kanat vb. gibi ben bu konudada sıkıntılıyım bana kalırsa günlük 2 kas grubunu ve o kas gurublarının gelişmesi için cok haraket yapmak gerekir diye düşünyorum bu konudada bilginizi istiyorum. Bana yardımcı olursanız çok sevinicem

    Boyum: 1.75
    Kilo : 69
    yağ oranımı bilmiyorum ama aşırı olmasada yağlı vucudum var
    göbeğimde filan belim ince baldırlarım kalın bıngıl bıngıl tabiri caizse kötü bir görüntü oluyor.
    yazımdada belirttiğim gibi karbonhidrat tozu kullanmaktayım 3 öğün sabah kahvaltı sornası , antremandan 30dk önce ve aksam yemeğinden sonra olmak üzere. Why protein tozunuda 1 öğün sadece antreman bittikden hemen sorna tüketiyorum. Bana gelişmemi Sağlıcak bir Progmran verirseniz çok sevinirim.


    bench_O

    KONUYU YANLIŞ YERE AÇTIYSAM ÖZÜR DİLERİM :(
     
  2. thetramp
    Offline

    thetramp Özel Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.374
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Elektrik-elektronik mühendisi
    Yer:
    manisa
    Değerli üyemiz ;
    Size önerimiz öncelikle forumda bir müddet zaman geçirmeniz, mevcut başlıkları okumanız ve hangi kas grubu için hangi hareketlerin yapılabileceğini gösteren egzersizler bölümünü incelemeniz.

    Daha sonra yeni başlamış iseniz forumda 3.aya kadar program kalıpları mevcut onları inceleyebilirsiniz.
    Eğer daha ileri aşamada iseniz diğer üyelerin programlarının yorumlanması için açtıkları başlıkları inceleyiniz.

    Hala tereddütleriniz varsa mevcut programınızı ve diğer özelliklerinizi yazacağınız bir başlık açınız ve üyelerimizin yorumlarını almaya çalışınız.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Bodyforumtr Ekibi
     
  3. thetramp
    Offline

    thetramp Özel Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.374
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Elektrik-elektronik mühendisi
    Yer:
    manisa
    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Konu forum kurallarına aykırıdır
    - Konu başlığınız açıklayıcı değildir.
    - Başlığınız acil,yardım gibi terimleri kullandığınız için kilitlenmiş olabilir. forumda her üye eşit hakka sahiptir ve kimsenin öncelik hakkı yoktur.


    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş