antreman günlüğüm tavsiyeler lütfen

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve hayaletiks tarafından 26 Eylül 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. hayaletiks
    Offline

    hayaletiks Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2012
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle yaklaşık 4 aydır vücut calışıyorum ve yaklaşık 2 aydır da iyi idman yapıyorum , 18 yasında , 1.92 boylarında genetik olarak biraz şanssız , bir ektomorfum :) ama durmak yok her idmanda daha iyisini yapmaya çalışıyorum antreman programımı ve sistemimin doğru olup faydalı oldugunu farkettim ve siizinlede paylaşıp önerilerinizi almak istedim yorumlarınızı bekliyorum

    1. GÜN GÖĞÜS VE PAZU

    Bench Press x (ağırlık %80 ile 30-35 sn arayla tamamen o bölgenin çalıştığını hissedene kadar , yaklasık 4 tekrar zaten )

    Dumbell Incline Bench Press (ağırlık %80 ile 30-35 sn arayla tamamen o bölgenin çalıştığını hissedene kadar )

    Decline Bench Fly (ağırlık %80 ile 30-35 sn arayla tamamen o bölgenin çalıştığını hissedene kadar)

    PAZU

    Standing Z Bar Curl (Geniş tutuş) (ağırlık %80 ile 30-35 sn arayla tamamen o bölgenin çalıştığını hissedene kadar)

    Standing Z Bar Curl (Dar tutuş) (ağırlık %80 ile 30-35 sn arayla tamamen o bölgenin çalıştığını hissedene kadar)

    Standing Dumbbell Double Curl (ağırlık %80 ile 30-35 sn arayla tamamen o bölgenin çalıştığını hissedene kadar)


    2. GÜN ARKA KOL VE OMUZ

    ARKA KOL

    Lying Barbell Triceps Extension (ağırlık %80 ile 40-45 sn arayla tamamen o bölgenin çalıştığını hissedene kadar)

    Dumbbell Triceps Rear Raise - Kickback (ağırlık %80 ile 40-45 sn arayla tamamen o bölgenin çalıştığını hissedene kadar)

    Dips (Vücud ağırlığı ile 30-35 sn arayla tamamen o bölgenin çalıştığını hissedene kadar)

    OMUZ

    Dumbbell Press (%80 ağırlık ile 40-45 sn dinlenme maxsimum tekrar)


    Standing Lat Raise (%80 ağırlık 40 saniye dinlenme , maxsimum tekrar)

    Arnold Press ( %80 ağırlık 40 saniye dinlenme , maxsimum tekrar))

    3.GÜN

    BACAK VE SIRT

    Sırt

    Pulldown ( %80 ağırlık 30 saniye dinlenme , maxsimum tekrar))

    Pulldown Behind Neck ( %80 ağırlık 30 saniye dinlenme , maxsimum tekrar))

    Lying Rear Raise ( %80 ağırlık 30 saniye dinlenme , maxsimum tekrar))

    BACAK

    Smith Machine Squat (%70 ağırlık 30 saniye dinlenme maximum tekrar)

    Seated Leg Curl (50x12 , 60x10 70x8 , 70x8 , 60x10 50x12)

    lying leg curl (50x12 , 60x10 70x8 , 70x8 , 60x10 50x12)


    Ve 1 gün ara ..

    Özellikle bacak ve squat gibi bacak , bel ve sırtıda çalıştıran testosteron açısından önemli olduğundan dinlenme gününden önce idmandan sonra yürüyemiyecek şekilde kalacak kadar sıkı çalışıyorum .. Günde yaklaşık 130 gram protein alıyorum ve kısa ama etkili idman yaptıgımdan creatin'in idmanlarıma ne şekilde fayda sağlıyabilir yorumlarınızı bekliyorum ? programım genel olarak bu şekilde tavsiye ve yorumlarınızı esirgemezsiniz sevinirim :)
     
  2. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.312
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerli üyemiz;
    Konu başlığınız kilitlenmiştir.
    Kilitlenme sebebi ;

    * Günlükler bölümüne açtığınız başlık günlük niteliğinde değil soru niteliğindedir.10.07.2011 tarihinde yapılan duyuru gereği günlükler bölümüne açılan soru başlıkları artık doğru bölüme taşınmamakta ve içeriğine bakılmaksızın kilitlenmektedir. (ayrıca bkz : Forum Kuralları Madde-25)

    Lütfen başlık açarken en doğru bölüme açmaya özen gösteriniz ve 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş