antreman öncesi ve sonrası kardiyo

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve dnzorcn tarafından 28 Haziran 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. dnzorcn
    Offline

    dnzorcn Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2013
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    durumumu surda anlatmıstım http://www.bodyforumtr.com/vbforum/...y-oldu-baslayali-dogru-yolda-miyim-75930.html ama yine özet geceyim.boy 1.80 kilo 84, 1aydır agırlık calısıyorum.amacım 78 80 cıvarına dusup kas kütlesini artırmak. beslenmemeve antremanlara dikkat ediyorum elimden geldigince. haftada 4 5 gun agırlk antremanı yapıyorm.bunlardan önce 5-10dk ve bu antrenmanlardan sonra 15 20dk civarı kardiyo yaparsam kas kütlesine zararı olur mu? olabildignce hızlı kosarak ypmayı dusunuyorum yapacagım kardiyoyu, forumda arastırdım ama hem önce hem sonra toplamda yarım saati gecmeyecek bi kardiyonun kas kütlesine herhangi bi yararının yada zararının olup olmayacagını anlayamadım

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 03:52 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 03:50 ----------

    ya da söyle yapsam olur mu, ptesi salı agırlık carsamba kardiyo persembe cuma agırlık ctesi kardiyo pazar dinlenme
     
  2. Parliament
    Offline

    Parliament Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2013
    Mesajlar:
    104
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Beslenmen önemlii eğer protein ağırlıklı beslenirsen kas tan pek bir şey kaybetmezsin.Yağ yakımı için antremandan sonra kardiyo yapmak idealdir.
     
  3. _schwarzenegger_
    Offline

    _schwarzenegger_ Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2013
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    varşova
    :D
    benim önerim antrenman öncesi 15 dk ve antrenman sonrası 15 dk kardiyo yapman yönünde.Ancak diyetine özen göstermen gerek zayıflama amacında olduğun için,meyveden uzak durabilirsin bir miktar. bu yağ yakımını hızlandıracaktır ,yüksek proteinli düşük karbonhidratlı bir diyetle amacına rahatlıkla ulaşırsın. iyi çalışmalar
     

Sayfayı Paylaş