Antremanın verimli olması hangi suplement

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Fataflex tarafından 18 Şubat 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. Fataflex
    Offline

    Fataflex Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhabalar benim sorunum antreman esnasından kendimi cok halsiz hissetmem,bir kaç set çalıştıktan sonra yoruluyorum ve isteğim azalıyo.Bu zamana kadar herhangi salon geçmişim olmadı evde çalışıyorum.Şu anda sadece whey protein alıyorum.Uyku ve beslenmeme özen göstermeme rağmen antremanlardan verim aldığımı söyleyemicem.Antreman esnasında daha enerjik ve güçlü olabilmem için alınan bi suplement var mı şimdiden teşekkürler..
     
  2. pozitronn
    Offline

    pozitronn Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2011
    Mesajlar:
    712
    Beğenileri:
    1.788
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    inşaat mühendisi
    Yer:
    Adana
    motivasyon videoları izle.sert bir müzik eşliğinde spor yap.mümkünse karşında ayna olsun.ama yine olmuyorsa supplementi var tabiki.forumu araştır.
     
    Cidade de Deus ve Fataflex bunu beğendi.
  3. Fataflex
    Offline

    Fataflex Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    whey ile birlikte kreatin almam enerji bakımından katkı sağlarmı
     
  4. Ec0
    Offline

    Ec0 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2010
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    434
    Ödül Puanları:
    0
    müzik dinleyebilirsin pop rap filan değil sert metal tarzı bir şeyler.
    Olmadı no ürünleri alabilirsin.
    Ben gaspari superpump 250 kullandım gayet memnundum ama açıkca söyliyim 6 da kullansam bile akşam uyku problemi oluyor 4-5 filan sabah ezanında uyanık olduğumu bilirim.
    Kafein oranı daha az bir ürün tercih edebilirsin bende almayı düşünüyorum bsn noxplode birde muscle pharm arasında kaldım büyük ihtimal bsn ama 1 şişe 10 tl olanlardan var denemek amaçlı 1 şişe alıcam istediğim performans yakalarsam uyku sorunuda yapmassa benim için doğru üründür.
    Yalnız performanstan yana uyku sorunuda yapıyor ürünü ona göre tercih et ve akşam geç saatlerde antrenman yapmamaya çalış.
     
    Fataflex bunu beğendi.
  5. demircan256
    Offline

    demircan256 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    2.223
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    güvenlik
    Yer:
    istanbul
    evet faydası olur...benim kullandığım tek şey oda creatindir...oda adadm gibi beslenemediğim için bana takviye güç vermesi için( çok az bir etkisi olsada)

    sonuçta iyi beslenirsem üzerine o ürünü kullanırsam çok daha verim alabilirim...

    ki sizde o şekilde yapınız...yani beslenmenizi v.s düzgün olsun..o ürünleri ek takviye olarak görün..o zaman faydası olacaktır...

    kolay gelsin...
     
    Cidade de Deus ve Fataflex bunu beğendi.
  6. Rambo16
    Offline

    Rambo16 Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2010
    Mesajlar:
    711
    Beğenileri:
    1.146
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    La Paz
    Eğer beslenmen, dinlenmen düzgünse antremanında bir aşırılık yoksa.. Bunlara rağmen antremanda kesiklikler, halsizlik oluyorsa bir doktora görünmende yarar var derim.. Bu durumda herhangi bir organında veyaz kan basıncında, kan şekerinde dengesizlikler olabilme ihtimali var.Bence..
     
    Fataflex bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş