Antremanım Doğru mu ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Mihos tarafından 12 Ağustos 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Mihos
    Offline

    Mihos Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba forum sakinleri 2 aydır düzenli fitness yapıyorum ve programımdan bahsedeyim sizlere mesela pazartesi gögüs + biceps çalışıyorum ( 1 2 hareket arka kolda ekliyorum) salı arka kol sırt ( 2 hareket ön kol ) programım böyle devam ediyor yani sormak istediğim hergün azda olsa ön kol , gögüs çalışmanın bir zararı olur mu yani kası yorup gelişimi durdururmu diye sormak istedim iyi forumlar.
     
  2. Cengizhan CAN
    Offline

    Cengizhan CAN Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    277
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Balıkesir
    Forum içi araştırma yapmanı öneririm. Site içinde bilgi bulamaz isen sorularını yanıtlayalım. Önce araştırma bro.
     
  3. Barbell Training
    Offline

    Barbell Training Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    391
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Muhendis
    Yer:
    Izmir
    Baslangic asamasindaki kisiler icin ayni kas grubunu gunde toplamda 40-70 arasi tekrar yaparak 2-3 gunde bir calistirmak suretiyle gelisim gerceklestigi gorulmustur.

    Fakat en verimli gelisim agirlik hedef koyarak ve o agirliga dogru sistematik sekilde ilerleyerek olur.

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş