antraman programi

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve basoda tarafından 29 Temmuz 2005 başlatılmıştır.

  1. basoda
    Offline

    basoda Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2005
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    øgrenci
    Yer:
    danimarka-Konya
    ben tatilden geldim yeni bir bb programiyla calismak istiyorum
    har gün calisabilirim bana yardimci olursaniz sevinirim
     
  2. kurar
    Offline

    kurar Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2005
    Mesajlar:
    88
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    satış/pazarlama
    (sarı çizmeli Mehmet Ağa..hoşgeldin..)eger hergün çalışmaya niyetiniz varsa kimsenin size yardımcı olabileceğini zannetmiyorum..!!bu sporu yapmaktaki amacınızın ne oldugunu,ne zamandır bb yaptıgınızı,yaşınızı,boy ve kilonuzu yazarsanız program konusunda elimizde daha iyi veriler olmuş olur..buna göre bir program yazmaya çalışabiliriz..!!
     
  3. basoda
    Offline

    basoda Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2005
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    øgrenci
    Yer:
    danimarka-Konya
    boyum 182 kg 65-70 ve bu sporu 2 senedir yapiyorum amma bana tam aklil veren olmadi ondan kafama gøre yapiyordum simdi sizden yardim bekliyorum
     
  4. kurar
    Offline

    kurar Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2005
    Mesajlar:
    88
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    satış/pazarlama
    dostum 2 senedir düzenli bu sporu yapıpta bu kılodaysan beslenmende asırı derecede bır eksıklık var demektir...yada hergün antreman yapmanın zararlarını gormuşsundur..veya düzenli antreman yapmamışsındır uzun aralar vermişsindir...!!sana oncelikle tavsiyem haftada 3 gun antreman yapmandır..3 e bolunmuş bir program uygula..her kasını haftada bır kere calıştır..buyuk kas gruplarına 12 set küçük kas gruplarına 9 set bir antreman uygula..(2 senedir BB yaptıgını düşünerekten programın taslagını yazıyorum..harekletleri sen koyarsın..hangi hareket sana daha etkilidir biliyor olman gerekir...ama her kasta 3 seti mutlaka izole hareket yap)

    şimdi asıl konuya gelmek lazım...bence senin asıl meselen beslenme ve dinlenme dostum..onuda beslenme bolumunde sor istersen elimizden geldigince bir kaç cümle yazalım...
     

Sayfayı Paylaş