1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

AntonioVivaldi - 26 yaş - Çalışmalarım ne yönde olmalı?

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve antonioVivaldi tarafından 6 Mart 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. antonioVivaldi
    Offline

    antonioVivaldi Üye

    Katılım:
    6 Mart 2016
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba, iyi çalışmalar hepinize.
    Boy: 184
    Kilo: 80
    Yaş: 26

    Elimde - çalışma istasyonu, - dumble seti, - barfix aleti, - ağırlık sehpası ve - 50kg ya kadar plaka ve - bar mevcut.
    Optimum Gold Whey Standard ile başlamayı planlıyorum.
    Daha önce herhangi bir sporla uğraşmadım ve vücut geliştirme geçmişim yok hiç.
    Çok samimi söylüyorum, kafam çok karışık bu konuda, bir yerden başlamak istiyorum fakat araştırıp okudukça ve doğru olanı yapmak istedikçe içinden çıkılmıyor.
    Çok araştırıyorum. Araştırmadan gelip direk konu açmadım. Vücut Geliştirme dendiğinde, tezat fikirler havada çarpışıyor. Biri A derken diğeri Z diyor. Örnek veriyim, bir program hazırlıycam, aynı anda çalıştırılması gereken kas grupları hakkında makaleler okuyorum. Biri böyle olmalı derken, diğeri hayır çok yanlış bu böyle olmalı diyor.
    Yardım almam gereken konular:
    Kilom ve yapım, kilo almam gerekip gerekmediği
    programımı ne yönde hazırlamam gerek,
    hangi kas grubuna ağırlık vermem gerek
    yeni başlayacak olan biri, eğer zamanı var çalışma programını haftanın her gününe yayabilir mi?
    En önemlisi de, yaşadığım yerde adam akıllı güvenip yolunu izleyebileceğim bir hoca yok diyebilirim. Örnek aldığım programları, internetten güvenilir sitelerden karşılaştırdığımda, çok büyük hatalar olduğunu öğreniyorum. Bu da beni bu siteye yöneltti. Mantıklı bir yığın insan var. Yardımcı olabilecek biri varsa, nasıl bir program uygulamalıyım?
    Vereceğiniz en ufak fikir dahi önemli benim için.
     

    Ekli Dosyalar:

  2. antonioVivaldi
    Offline

    antonioVivaldi Üye

    Katılım:
    6 Mart 2016
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Fikirlerinizi tavsiyelerinizi bekliyorum.
     
  3. stefan35
    Offline

    stefan35 Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2015
    Mesajlar:
    1.420
    Beğenileri:
    1.012
    Ödül Puanları:
    123
    Merhaba dostum,
    Öncelikle bir fullbody antrenmanı ile başlamalısın.Güzel bir protein ağırlıklı beslenme ve kopleks karnohidrat ve sağlıklı yağ içeren bir beslenme düzeni belirlemelisin kendine.Evde çalışacaksan eğer,forumda arama bölümünden aratarak kendine ve çalışma aletlerine göre bir program bulabilirsin.
    --- Mesaj birleştirildi, 10 Mart 2016 ---
    Şöyle bir programda uygulayabilirsin,
    dumbell chest press 4x12
    dumbell fly 4x12
    barbell rowing 4x10
    pullower 4x12
    dumbell front raise 4x10
    lateral dumbell raise 4x12
    barbell curll 4x10
    pushdown veya triceps exention 4x12
    front squat 4x10
    leg curll 4x10
    mekik 4xmax
    Haftada 3 gün ve 1 gün arayla çalışabilirsin.
    --- Mesaj birleştirildi, 10 Mart 2016 ---
    Bunu 2 ay uygulayıp daha sonra başka bir programa geçebilirsin.
     
    Son düzenleme: 10 Mart 2016
    antonioVivaldi ve Juiceles bunu beğendi.
  4. antonioVivaldi
    Offline

    antonioVivaldi Üye

    Katılım:
    6 Mart 2016
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Söylediğin her detaya dikkat edicem. Beslenmeme dikkat ediyorum. Yıllardır kilo alamıyordum, spora da kilomu dengeleyip başlamak istiyordum hep. 84 e ulaştım zorla. Şuan 80 kiloyum. Sanırım kilo sorununu aştım. İri ve kaslı bir vücuttan ziyade estetik ve yerinde olsun istiyorum. Genetik yapının önüne geçilmez evet, eğer abartmadan kaslı ve atletik bir yapıya ulaşabilirsem, o yapımı koruyup sürdürmek için elimden geleni yapıcam zaten. Çok sağol bu arada
     
  5. stefan35
    Offline

    stefan35 Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2015
    Mesajlar:
    1.420
    Beğenileri:
    1.012
    Ödül Puanları:
    123
    Önemli değil dostum,
    Kilo sorunu yok tabikide , şu an tek yapman gereken ağırlık çalışmak.
     
    antonioVivaldi bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş