Antidepresan hakkında - efexor 37.5 VG iliskisi

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve chasten tarafından 15 Ocak 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. chasten
    Offline

    chasten Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2012
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Merhaba,efexor 37.5 kullanıyorum uyku sorunlarım ile ilgili ancak bu ilacın bb e zararı var mı?
     
  2. Bodysoft
    Offline

    Bodysoft Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    410
    Beğenileri:
    463
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Bilgisayar Programcısı
    Yer:
    İstanbul
    EFEXOR çok ciddi yan etkileri olan bir ilaçtır!. En büyük yan etkisi ise bağımlılık yapmasıdır! Neyse ki siz düşük doz da kullanıyorsunuz.

    Vücut geliştirmeye yönelik bir zararı yoktur kaldı ki spor insan psikolojisini olumlu etkileyen bir aktivitedir. Belki spor yapmayla uyku sorununuz da düzelebilir ve ilaçlara gerek duymayabilirsiniz.

    Kararında yapılmak kaydıyla spor her derdin devasıdır...
    Geçmiş olsun...







    .
     
    akman, chasten ve (silinen üye bunu beğendi.
  3. chasten
    Offline

    chasten Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2012
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Bağımlılık yapmadı pek ben de ancak zorunlu olarak kullanmak zorundayım,sadece uyku sorunu da değil,antreman yaparken kolumu,belimi sakatlamış gibi ağrılar oluyor 3-4 hafta bekliyorum doktora gidiyorum film ve mr vs çektiriyorum bir şey çıkmıyor antidepresan kullanıyorum 1-2 ay geçiyor.Uzun süredir spor yapıyorum sporun pek yararı olmuyor ne yazık ki bana.
     

Sayfayı Paylaş