Antibiyotik + whey protein + amino asit tablet + mikronize kreatin

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve GurkanDln tarafından 17 Nisan 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. GurkanDln
    Offline

    GurkanDln Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    139
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Çok araştırmama rağmen net bir yanıt bulamadım , sinüslerim bu aylarda alerjik olarak şişiyor ve nefes alamaz duruma geliyorum ve burnumda eğrilik var bu da bunu tetikliyor.Ameliyatıma kadar antibiyotik tedavisi almam gerekiyor almasam da olur lakin gece yatılmıyor sürekli burun tıkanıklığı vs vs. çeken arkadaşlar bilir :) Sorum şu anda whey protein, aminoasit ve kreatin takviyesi kullanıyorum , mantığıma göre antibiyotik bu semptomların hepsini oldurebilir neticede akıllı bir ilaç değil biyotik ( canlı ) olan herşeyi yok etme özelliğine sahip atom bombası gibi birşey , miligramı oldukça yüksek antibiyotik kullanıcam burundaki iltihabı kurutması için , acaba bu durum aldığım takviyelerin değerini etkiler mi veya bobreklerimde vs bana herhangi bir soruna yol açar mı ? Bilgisi olan arkadaşların yardımına ihtiyacım var , şimdiden teşekkürler.
     

Sayfayı Paylaş