Antibiyotik kullanımı ve creatin _ ??

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve Tamer tarafından 4 Nisan 2007 başlatılmıştır.

  1. Tamer
    Offline

    Tamer Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2006
    Mesajlar:
    66
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    Antibiotik kullanırken ( tetradox - sivilce ilaci ) aynı zamanda creatin kullanmamız herhangi bi sıkıntıya yol açar mı ?
     
  2. bonatschi
    Offline

    bonatschi Özel Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2006
    Mesajlar:
    3.855
    Beğenileri:
    4.910
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Londra
  3. Tamer
    Offline

    Tamer Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2006
    Mesajlar:
    66
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    o başlıktada kesin bişey söleyen olmamış .
     
  4. MK #7
    Offline

    MK #7 Özel Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.270
    Beğenileri:
    1.493
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    bu başlıkta da kesin birşey söyleyen olmazsa yeni bir tane daha mı açıcaksın?
     
    diez bunu beğendi.
  5. Tamer
    Offline

    Tamer Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2006
    Mesajlar:
    66
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    O başlıgıda ben açmış olsaydım böle bi çıkarım yapmanı olagan karşılardım . Bu başlıktada kesin bişey söleyen olmazsa forumdan bu konuda umudumu kesip doktora başvuracagım.

    saygılar
     
  6. Tamer
    Offline

    Tamer Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2006
    Mesajlar:
    66
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    Arama yapmadan başlık açtıgım için hatalıyım . Kusura bakmayın..
     

Sayfayı Paylaş