animal cuts nitrosuz olunca

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve kezahakeza1 tarafından 16 Ocak 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. kezahakeza1
    Offline

    kezahakeza1 Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    69
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Animal cuts'ı tekbaşına nitrosuz kullansak yada yanında başka bir amino kullansak nitrolu kullanıma göre çok birşey kaybedermiyiz?Malum cuts pahalı,nitroda pahalı.
     
  2. krnkmdd
    Offline

    krnkmdd Üye

    Katılım:
    15 Mart 2009
    Mesajlar:
    321
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    38
    Aminoyla olur farketmez bence.
     
  3. YSF-JOSEPH
    Offline

    YSF-JOSEPH Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    236
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Bencede fark etmez zaten illa nitro ile kullanacaksın demiyorlar ki, en iyi sonuç için olsada olmasada olur
     
  4. shownodese
    Offline

    shownodese Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2008
    Mesajlar:
    966
    Beğenileri:
    251
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    gayrimenkul danışmanı
    Yer:
    kocaeli
    takma kafana protein amino bcaa biri olsa iyi olur kas kaybını önlemek için zaten nitro çok çabuk bitio
     
  5. shownodese
    Offline

    shownodese Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2008
    Mesajlar:
    966
    Beğenileri:
    251
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    gayrimenkul danışmanı
    Yer:
    kocaeli
    ayrıca animal, nitroyu başka türlü satamıyo
     
  6. Kauss
    Offline

    Kauss Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.621
    Beğenileri:
    1.401
    Ödül Puanları:
    123
    Şuan cuts kullanıyorum yanında nitro kullanmadan. Etkisi şuan gayet güzel illa nitro ile kullanacaksın diye bir şey yok
     
  7. draft
    Offline

    draft Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.563
    Beğenileri:
    1.666
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Mimar
    Yer:
    İstanbul
    Bende bugün aldım cuts ımı. Nitrosuz 21 gün kullanıcam sağlam bir diyet ve kardio programı ile bakalım sonuçları ne olacak.
     
  8. sh0ck
    Offline

    sh0ck Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2010
    Mesajlar:
    207
    Beğenileri:
    65
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Antalya
    pek bişey farketmez sonuçta nitro da amino cuts la beraber nitro kullanımının söylenmesi aynı marka yağ yakıcı ve amino asit in farklı marka amino ve yağ yakıcıdan daha kombinasyonlu olabilineceğidir..
     

Sayfayı Paylaş