animal cuts nitro pak stak kürü

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve kenan_23 tarafından 31 Ocak 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. kenan_23
    Offline

    kenan_23 Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    242
    Beğenileri:
    68
    Ödül Puanları:
    28
    slm arkadaşlar kas kaybetmaden hattta kazanarak yağ yakmak istiyorum bunun için whey prt yanına alttaki kürü uygulamak istiyorum kullanan ve bilen ark cvp yazarsa sevinirim

    animal cuts
    animal nitro
    animal pak
    animal stak
    whey hardline bipro

    sizce nasıl

    sanırım hap delisi olunabilir hyper_
     
  2. ugurcasio
    Offline

    ugurcasio Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    67
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ogrenci
    Yer:
    istanbul
    orta dereceli bir kombine. fakat o kadar parayı onlara vereceğine bunların hepsini(cuts hariç) içeren kompleks ürünlere git derim. paran cebinde kalır hem..bu ürünlerinin hepsinin fiyatını aldınmı bi yerden ne kadar tutuyor..
     
  3. kenan_23
    Offline

    kenan_23 Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    242
    Beğenileri:
    68
    Ödül Puanları:
    28
    komplex ürün derken meslela ne önerebilirsin
     
  4. viperking
    Offline

    viperking Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2007
    Mesajlar:
    377
    Beğenileri:
    118
    Ödül Puanları:
    53
    Bu kadarına gerek yok bence, ben olsam
    Animal Cut-Stack-Pump alıp yanına bir whey koyardım
     
  5. altaylar
    Offline

    altaylar Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    412
    Beğenileri:
    92
    Ödül Puanları:
    0
    yani bütçe sorunu çekmeyeceksen bana gayet iyi göründü(hatta carnitin ve cla ile destekleye bilirsin) ancak genel olarak animallar yüksek kaliteli ve gene yüksek fiyatlı ürünler üretir, bence hiçbir ürününden pişman olmazsın
    bipro da zaten harika
    şimdiden hayırlı olsun iyi zayıflamalar(bende kilo vereceğim ancak çok acelem yok yaza kadar 6-7 kilo versme yetiyor, yavaştan yavaştan gidicem)
    bende kendi kullanacaklarımı yazayım belki ilgini çeker
    twinlab ripped fuel extreme +twinlab RF X5 + lipo 6 (görebilecğein gibi ben daha ucuzlarını seçiyorum:) )
    bol miktarda whey + geceleri için casein(eğer buna da bsn nin SYNTHA-6 sı da güzel olur sanırım)
    bcaa(whey ve normal beslenmeye ek olarka günde 5 gram kadar)
    spor yapacağım zamanlar carnitin
    geceleri de hgh karışımlarından kullanıyorum zaten(arginine-ornithine-glutamine-gaba)
     
    kenan_23 bunu beğendi.
  6. Aias
    Offline

    Aias Üye

    Katılım:
    23 Mart 2012
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba,peki nitro-cuts-nitro tech kombinesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
     
  7. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    02.02.10, 22:26 da atılmıs alıntı yaptıgın mesaj tarıhlere dıkkat et
     
  8. hakankabaoglu
    Offline

    hakankabaoglu Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2011
    Mesajlar:
    524
    Beğenileri:
    199
    Ödül Puanları:
    0
    hocam sen çok yaşamassın:)bench_O
     
    Danny Boy bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş