Animal Cuts - Definasyon - 35gün

Konusu 'Yağ Yakımı Günlüğü' forumundadır ve SaGiTTaRiuS tarafından 20 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. SaGiTTaRiuS
    Offline

    SaGiTTaRiuS Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2010
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Merhaba arkadaşlar ,
    yaşım 24 , 85 kilo başladım şuan 82 kiloyum , 175cm boy .
    sağ kol 34.5cm hala ama şekil olarak düzeldi sert ve kaslı,
    sol kol 33.5cm hala o da sert ve kaslı,
    Göğüs 112 idi 113 oldu ama 9kilo dumbell ile yapamadığım setleri şuanda 12kiloluklarla tamamlayabiliyorum
    omuzlar 125cm di 126cm oldu (fazla üzerinde durmuyorum gelişsin diye kendiliğinden yavaş ve sağlıklı şekilde büyüyecek)
    Bel 88cm di 85cm e indi thums:
    Oblik 91cm di 87cm e indi thums:

    Mezomorf tipi vücuda sahibim ve eski parlak günlere yavaş,sağlıklı yağsız şekilde dönme çabaları bunların hepsi :)

    35 gündür spora gidiyorum pzt-salı-prş-cmt günleri gidiyorum
    sabah8 - akşam8 çalıştığım için cardiyo şansım pek yok hem gittiğim spor salonu eski koşu bandı , bisiklet fln yok az ağırlık çok tekrar hızlı yapmaya çalışıyorum.

    yağ ölçümü yaptırdım ama arkadaşım aldı daha raporu bi doktora okutamadım öğrenince buraya yazarım ;)

    3 hafta animal cuts kullandım antremanlarda terlememe oldukça yardımcı oluyordu ben bir de kalın giyiniyordum daha çok terlemek için sırılsıklam oluyordum:D sabah kahvaltıdan yarım saat önce yani 7gibi diğer tableti de spora gideceğim günler spordan 30-45dk önce diğer günler öğlen yemeğinden önce 11.30 civarı alıyordum.

    ofiste masamın yanımda sebil var her saat 1 su bardağı içiyorum desem yani yaklaşık 200ml sayarsan 1 bardağa 12x200=ortalama 2.5lt ofiste , 1lt sporda , gece yatmadan içtiğim light 1 bardak sütü de sayarsak ortalama günlük 4lt sıvı tüketimim var.

    pzt günü göğüs+biceps+önkol antreman sürem max 1.5 , min 1 saat sürüyor
    salı günü kanat+triceps hareketleri 3x12 yapıyorum ama bazen ağırlık
    prş günü omuz+mide artırıp piramit yapıyorum
    cmt günü bacak

    kahvaltıda = 1domates+1salatalık+100gr light peynir(25gr protein)+ spora gideceğim günler 4(20gr protein) , diğer günler 2 yumurta akı ve yarısı kadar sarısı

    öğlen = iş yerinde ne yemek çıkarsa ama haftada en az 1'er kere pirinç ve bulgur pilavı , makarna , patlıcan , sulu patates çıkıyor ve bunun yanına genelde yoğurt bazen de salata çıkıyor , mısırözü yağı kullanıyorlarmış sordum:lol:

    öğleden sonra 4-5 gibi çok acıkıyorum o zaman da 160gr ton balığı light (40-45gr protein)

    akşamları da spora gittiysem eğer 150gr tavuk göğsü (35gr protein )yanına salata
    gitmediysem evde ne varsa artık:D

    ekmek - tuz - şeker tüketmiyorum
    düğünlerden dolayı cmt ve pazar akşamları 1bardak alkol alıyorum kafa_
    kola ve benzeri içecekler tüketmiyorum
    akşamları 11 gibi yatıyorum 7 de kalkıyorum yani düzenli bir uykum var ..

    Yni günlük 4lt sıvı + bilinçli biçimde 100gr protein alıyorum
    protein ağırlıklı diyet yapıyorum.
    günlük yaklaşık 1300 - 1500kcal tüketiyorum

    işim masa başı ve bir siteden aldığıma göre(izin verilirse siteyi paylaşırım) oturmak 80 , ofis işleri 140kcal / saat harcarmış bir insan.
    benimkine 100 desen ortalama 12 saat x 100 = 1200kalori sadece oturarak yakıyorum , yine aynı siteye göre setler arası 60sn max çalışmak 1saatte 570kcal yazıyor bende benimkine 600desem eder 1800kalori...
    günlük diğer işler de hesaba katılırsa günde ortalama 500-600kalori gibi fazladan bir yakım mevcut şuanda. Bu şekilde de devam ederse yanlış aktarmayayım 6 günde 1 kiloya denk geliyormuş sanırım.

    sanırım hem fazla yumurta tüketimi , hem sıcaklar hem de animal cuts yüzünden sırtımda sivilceler arttı. beni rahatsız etmiyor ama belki sizleri rahatsız edebilir.

    Yapmayı özlediklerim :( :
    Izmirliler bilir , gece bornova migrosun önünde gece 11de yenen boyoz-yumurta kadar lezzetli birşey yoktur ;)
    gene Izmirliler bilir duble karşığı da çok özledim :D
    Aydın bölgesinde olan varsa 1,5kıymalı pidenin üstüne tek tahanlı pide gibisini de dünya üzerinde göremezsiniz adamın aklını alır a32a32
    Gün batımında boncuk boncuk terleyen arjantin bardağında biranın tadını da es geçmemek lazım tabihyper_
     
    Son düzenleme: 20 Temmuz 2010
  2. globalraver
    Offline

    globalraver Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benim taktik şöyle:ağırlık çalıştığım günlerde kilomun 3 katı kadar yağsız karbonhidrat 3 katı kadar da yağsız protein tüketiyorum .2500 küsür kalori alıyorum toplam.yediklerimi 6 öğüne bölüyorum.ağırlık antrenmanı yapmadığım günlerde de 1800-2000 kalori alıyorum ve her sabah 45 dakka kardiyo yapıyorum.mekik ve bel hareketlerini ise ağırlık antrenmanı biter bitmez 30 dakka yapıyorum.yağ yakımı ve bi yandan da kas kaybı yaşamamayı böyle temin etmeye çalışıyoru...karbonhidrat tüketimini çok düşük tutmak bilindiği gibi vücutta protein yıkımına yol açar ki bu da hızlı kilo vereyim derken kas kaybı demek.bana kalırsa 1300-1500 kalori çok az...
     

Sayfayı Paylaş