amuda kalkınca ..

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve erosbu12 tarafından 23 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. erosbu12
    Offline

    erosbu12 Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    arkadaşlar amuda kalkınca yüzümde çok basınç hissediyorum nedendir çok sıcak basıyor bi anda 90 degree push up deniyorum
     
  2. furkan1354
    Offline

    furkan1354 Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    260
    Beğenileri:
    178
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    balıkesir
    Basınç olması normal fakat fazlasınada normal diyemeyiz amud her sporcunun yapabileceği bir hareket değil daha doğrusu her sporcunun başarılı olabileceği bir hareket değil Fazla basınç binmesinin birçok etkeni yanında senin sporculuk geçmişinlede alakası olabilir profesyonel sporcular 90/50 tansiyon falan alırlar normal bir insana göre bu tansiyon düşüktür fakat Profesyonel anlamda spor yapan biri iiçin yani sporcu! için normaldir kalp normal insanlara oranla tek bir atışıyla çok daha fazla kanı damarlara pompalar damarlarının fazla geniş olmamasında kaynaklanıyor olabilir fakat dediğim gibi amud zor bir egzersizdir ve zamanla gelişen birşeydir belirli kas grublarını çalıştırmak yerine amud egzersizi yaparak daha çabuk gelişir ve anladığım kadarıyla da sen handstand push up dan bahsediyor bu dahada zor bir şey özellikle duvardan vb bir destek almıyorsan yani tam anlamıyla handstand push up yapıyorsan bu basınç normaldir fakat duracağın yeri bilmelisin aksi halde egzersiz sonrası burun kanaması ,baş ağrısı,omuz ve bileklerde incinmeler ve daha da kötüsü bayılmaya kadar giden bir yol..
     
    erosbu12 bunu beğendi.
  3. erosbu12
    Offline

    erosbu12 Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Yardımınız için çok teşekkür ederim kademeli şekilde kendimi geliştirmeye çalışıcağım duvardan destek alarak yapmaya çalışacağım hareketi iyi günler
     
  4. furkan1354
    Offline

    furkan1354 Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    260
    Beğenileri:
    178
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    balıkesir
    tavsiyem çalışma sistemi olarak 60 sn amudda bekle ayaklar duvarda olacak şekilde 120 sn kadar dinlen ve bu dinlenmenin ilk 10-15 sn si otur çünkü direk ayakta durmaya başlarsan bayılmaya gidebilir iş o yüzden işini garantiye al kalan 90-100 sn dede ayakta dinlen sonra tekrar amuda kalk ve 60 sn daha dur bu şekilde 5-10 set yaparak bir haftada zaten amudda duracak posizyona gelirsin sonrasında ise serbest olarak amudda durmak yerine amudda yürümeye başla yürümek durmaktan daha kolaydır ve ve gelişirsin 1 hafta da bu şekilde çalıştıktan sonra 3.hafta da ise amudda şınav yani handstand push up a geç duvarda yap bunuda baştan sonrasında ise serbest yani tam anlamıyla handstand push up a geçersin
     
    erosbu12 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş