aminoasit sırtımda çok sivilce yaptı

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve emre1334 tarafından 21 Nisan 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. emre1334
    Offline

    emre1334 Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    Aminoasit kullanmaya başlıyalı sadece 1 hafta oldu. Ama sırtımda çok fazla sivilce çıktı. Beslenmemde ve yaşam tarzımda aminoasit dışında bir değişiklik yok...Bu sorunla karşılaşan oldu mu daha önce? Bu derdi aşmanın bir çözümü var mı?
     
  2. TurTaa
    Offline

    TurTaa Yeni Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2009
    Mesajlar:
    460
    Beğenileri:
    121
    Ödül Puanları:
    0
    ne kadar kullanıyorsun ... bende de zamanında olmuştu vücudumda sivilceler ama sonra birden geçiverdi,zamanla geçiyor galiba
     
  3. voyager77
    Offline

    voyager77 Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2009
    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    bende weider'in mega forte'unu kullanıyorum. Yüzümde sivilce yaptı benimde. Mega forte'un yanında whey protein kullanıyorum ama o sivilce yapmış olamaz. Tek seçenek megaforte kalıyor. Bugün itibariyle kestim. Bakalım neden megaforte'mu?
     
  4. ARNOLDschwarzeneggeR
    Offline

    ARNOLDschwarzeneggeR Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.226
    Beğenileri:
    368
    Ödül Puanları:
    93
    Yer:
    C:\
    nekadar zamandır bu sporu yapıyorsunuz?
     
  5. voyager77
    Offline

    voyager77 Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2009
    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    1,5 yıl civarı
     
  6. emre1334
    Offline

    emre1334 Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    benim başlıyalı 8 ay falan oldu işte....
     

Sayfayı Paylaş