Amino+Creatine+Protein Tozu

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve AhmetOguz tarafından 10 Ocak 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. AhmetOguz
    Offline

    AhmetOguz Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2011
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Merhaba arkadaşlar, ben yaklaşık 7 aydır body building yapıyorum.

    178 boyunda ve 65 kiloyum. Bodye başladığımda yaklaşık 55 kg dim. Bu süre zarfı içerisinde 2 adet gainer ve 1 adet universall 2700 350 tablet kullandım ve kilo aldım.

    Aldığım kilonun yaklaşık %30unu yağ olarak aldım ve şu andaki vucut yağ oranım %11.

    Benim amacım fit bir vucuda sahip olmak. Öyle abartılı bir vucut istemiyorum.

    Size soracağım soru, sizce Amino + Creatine mi almalıyım yoksa bunun yanına birde protein tozu ekleyip 3ünü birlikte alıp beraber mi kullanmalıyım? Yada creatine + Protein tozu mu almalıyım? Birde bir arkadşaım Creatine + Whey Protein + Bcaa almamı tavsiye etti.

    Bu kombinasyonlardan hangisini yaparsam daha fazla gelişme sağlarım? Fazla dan kastım yağsız bir şekilde kas olarak kilo almak. Yağ oranım %11 ve ben yeterli olduğunu düşünüyorum fakat sizin görüşlerinizide almak isterim.


    Beslenmem ;

    Sabah 4 yumurta(2 veya 3 tanesi tam kalanının sağdece beyazı)
    Öğlen yaklaşık 100gr pilav veya makarna + 100 gr tavukveya et veya hindi + 1 kase çorba + salata
    Akşam 2 but tavuk haşlama, 2 tabak pilav
    Gece (hergün olmuyor) Pilav veya makarna
     
  2. serdar2
    Offline

    serdar2 Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenileri:
    531
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Purchase
    Yer:
    Avusturya
    Bence kilo almak icin beslenmeni biraz daha artirman gerekicek. Kuruyemisleri ekle, mevya ekle. Gece yatmadan makarna yemenin cok buyuk bir faydasi olmacayaktir, Cunku fazladan alinan karbonhidrat kullanilmadiginda(uyurken) yag oalrak depolanacak. Sabahlari 4 yumurta yazmissin. Hic mi karbonhidrat almiyorsun sabahlari?

    Benim sana tavsiyem sabahlari 4 yumurta ( 2 tam yumurta) 1 kase yagsiz yogurt veya sut , 100g gram yulaf, 2 kasik bal ve 1 muz. Bu senin kahvaltin.

    bundan sonra da ogle yemegine kadar 1 elma veya 1 portakal , mevsim meyvasi, . Oglen yemeginde ise tavugu artirabiliyorsan 200 grama kadar cikarmaya calis. Antreman sonrasi whey ictikten sonra, 50 gram kadar kuru yemis ve bir meyva daha.Muz tercihen. Aksamlari da 1 tabak pilav 4-5 but derisiz ve salata seklinde yemek. Bu sekilde beslenmeye calis. Yapacagin supplement kombinasyonundan cok daha fazla yarar goreceksin.

    Ayrica creatin ekleyebilirsin. 7. aydasin. Creatinden bir guc artisi saglanabilinir.
     
    Son düzenleme: 10 Ocak 2013
  3. AhmetOguz
    Offline

    AhmetOguz Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2011
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Öncelikle zaman ayırıp cevap verdiğin için teşekkür ederim. Dediklerini dikkate alacağım eksik gördüğüm noktaları gördükçe eksiklerimi gidermeye çalışıyorum teşekkür ederim ilgin için. Başka yorum yapabilcek arkadaşlar varsa yorumlarından kendime birşeyler katacağıma eminim.
     

Sayfayı Paylaş