amino asit kullanımı

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve aknkbr tarafından 15 Ekim 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. aknkbr
    Offline

    aknkbr Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2014
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    öncelikle herkeze merhaba 1 aydır fitness yapıyorum. Amino Asit aldım henüz kullanmaya başlamadım çünkü kafamda birkaç soru var aminoyu kullanırken kardiyo yapmalımıyım ? her antreman gününde içmeliyim ? proteinde almalımıyım ?
     
  2. Exacting51
    Offline

    Exacting51 Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2014
    Mesajlar:
    318
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Protein Tozuna Gerek yok ama protein ağırlıklı beslenmen lazım o kulandıgın sadece bi takviye kardiyo yapıp yapmaman sana kalmış birşey eğer kilo vermek istiyorsan yap kilo vermek istemiyor hacim kazanmak istiyorsan yapmana gerek yok her antreman zamanı tüketmelisin ve bol bol su içmelisin
     
  3. aknkbr
    Offline

    aknkbr Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2014
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    protein alıcaktım aslında ama davul gibi olursun dediler proteini ton balığı yumurta yoğurt gibi şeylerle karşılıyorum beslenmemde
    sıkıntı yok haftada 5 gün spor yapıyorum 3 ağırlık antremanı 2 günü fitness kardiyo yapmam olumsuz etki eder mi ?
     
  4. Exacting51
    Offline

    Exacting51 Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2014
    Mesajlar:
    318
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    :D protein kulansan bile emin ol davul gibi şişmezsin hic alakası yok steroid iğne kulansan gene davul gibi şişmezsin 1 seferden protein tozunu büyütme gözünde
    ton balığından uzak dur civa olayları filan var riskli yani
    eğer hacim kazanmak istemiyorsan kardiyo yapabilirsin ama amacın hacim kazanmaksa kardiyo yapma.
     
  5. teamst
    Offline

    teamst Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2012
    Mesajlar:
    60
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    istanbul
    Protein tozu içersen davul gibi şişersin sözünü bence davulcular bile söylemez.
     
  6. aknkbr
    Offline

    aknkbr Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2014
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    protein tozu ile amino asiti beraber kullanma gibi bir imkan varmı ??
     
  7. Yaver27
    Offline

    Yaver27 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.060
    Beğenileri:
    1.422
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    elimde 1 kilo kadar protein tozu kaldı, onu da bitirirsem başka kullanmam. ona verilecek parayla gider 15 kilo doğal hakiki köy tavuğu alırım. daha fazla protein var.
     
    aknkbr bunu beğendi.
  8. Exacting51
    Offline

    Exacting51 Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2014
    Mesajlar:
    318
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    varda kardeşim parana yazık saten ha protein tozu kulanmışşın ha amino asit amino asitle protein tozunun ne görevi yaptıgını anlatayım
    Protein Tozu : Protein tozunu vucut aldıgı zaman onu ilk önce sentezler sonra parcalar sonra kana amino asit olarak karıştırır
    Amino asit : Amino asit ise hic zaman kaybetmeden Direk kana karışır yani bi parçalama gibi birşey olmaz sadece sentez yapar

    2 sinin arasındaki tek farkda zaman 2'side amino asit profillerinin hepsini görüyor .
     
  9. aknkbr
    Offline

    aknkbr Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2014
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    aldığım amino asitin markası QNT 9000 300 tablet kuzenim önerdi aldım antreman önce 5 tane antremandan sonra 5 tane al dedi ama kutunun arkasında günde en fazla 6 tablet kullanın diyor ne yapmalıyım kafam çok karışık :(
     
  10. Exacting51
    Offline

    Exacting51 Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2014
    Mesajlar:
    318
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    hapların içeriğine bağlı amino asit profili değerleri düşükse olabilir ama günde 10 tane karacigerlere zarar verebilir. ben üniversal kulandım 2 antreman öncesi 3 antreman sonrası ve bol su ile .
     
  11. aknkbr
    Offline

    aknkbr Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2014
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    degerleri buraya yazsam olurmu ??
     
  12. Exacting51
    Offline

    Exacting51 Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2014
    Mesajlar:
    318
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    yaz bi bakalım
     

Sayfayı Paylaş