Amerikan Futboluna Sakatliktan Donus

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve fovali69 tarafından 14 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. fovali69
    Offline

    fovali69 Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Istanbul
    Merhaba Beyler,
    Ben 20 yasinda 2.00 cm 138kg 3 yildir profesyonel ligde sporcuyum.Bir cogunuzun bildigi uzere amerikan futbolu ve agirlik calisma ic icedir.Yaklasik 5 ay once omuzumda tendinitim oldu ve sahalardan ve salonlardan uzak kaldim.1 aydir kondisyon idmanlari yapiyorum ve 1 hafta sonra gyme agirliklara geri donuyorum.Sizce gucumu ve vucudumu toparlamam ne kadar zaman alir ve nasil bir yol izlemeliyim
     
  2. Dynamo
    Offline

    Dynamo Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    21 Ekim 2011
    Mesajlar:
    1.135
    Beğenileri:
    1.704
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    İstanbul
    Kaslar hemen toparlayacaktır zaten onu sıkıntı etme. Çalışma olarakta amerikan futbolcusunun compound egzersizlere yönelmesi doğru olur bence daha çok deadlift, bench press, squat, barfiks yaparak tüm vücudu forma sokabilirsin kısa sürede daha sonra istersen izole hareketlerle eksiklerini giderebilirsin.
     
  3. fovali69
    Offline

    fovali69 Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Istanbul
    Tesekkur ederim Dynamo ayni fikirdeyim seninle.2.gunum fena gltmiyor
     

Sayfayı Paylaş