Alt göbek yağı

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve bluesprit tarafından 7 Nisan 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. bluesprit
    Offline

    bluesprit Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2011
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle merhaba ben bu spora başlayalı 3.5 ay oldu tam verimli gidemedim okul nedeniyle beslenmeyede hiç uyamadım. Amacım vücudu şişirmek değil fit vücuda sahip olmak. benim sorunum göbeğimin alt kısmında çok değil ama azda olsa yağlanma var 1.83 boy 73 kilo hocaya sordum sadece şekeri, ekmeği azalt ve koşma dedi koşarsan diğer kaslarında erir dedi doğrumu bu koşarsak diğer kaslarda erir mi ? mekik gibi çalışmalarla yağlar erimez mi ?
     
  2. AkrepHan
    Offline

    AkrepHan Yeni Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2012
    Mesajlar:
    1.289
    Beğenileri:
    286
    Ödül Puanları:
    0
    :D hocan naısl böyle bişey der anlamadım koşmak yağ eritmen için birebirdir mekik karın aksı çalıştırır bölgesel eritmen imkansız o yüzden kardiyoya yazıl hocana da bakma diğer kasların biraz kayba uğrar ama giden yağların oranı fazla olur anlayacağın koşmak ve bisiklet sürmekten başka adam gibi yağ eritemezsin ayrıca öyle kasların felanda bitmez :) ona kalırsa uyukende kas kaybına uğruyoruz o zaman ne uyumayalım mı ?
     
  3. bluesprit
    Offline

    bluesprit Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2011
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :) teşekkürler o zaman cardioyada başlayayım dediğim gibi çok fazla değil ama yağ yerine kas olsa daha iyi olur yani :D
     
  4. SiR_Arawn
    Online

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Mekik yağ eritmez , karın kasının gelişimini sağlar.Cardiosuz yağ yakımı yapmak zaten imkansız gibi birşey.
     
  5. Supernatural984
    Offline

    Supernatural984 Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2012
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    146
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    MArmaris
    Ne çok bilen var arkadaş, zayıf yapıdaki kişiye koş koş diyorlar, değil koşmak hızlı bile yürümek zarar sana, önce ölçü al, hocanı dinle zaten yavaş yavaş yağ oranın düşecektir...
     
  6. AkrepHan
    Offline

    AkrepHan Yeni Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2012
    Mesajlar:
    1.289
    Beğenileri:
    286
    Ödül Puanları:
    0
    zayıf değil yağlı diyor ve koşması lazım örnek kendimi vereyim 1 haftada 3 kilo verdim ama ne kol kası ne karın kasından eksilen bişey yok aksine bacaklar daha bi kaslı oldu sadece bisiklet ve koşuyla başardım bunu hadi bisikleti geçtim ama koşu şart kilo vermek için yada az yağın varsa direk kas ayp ne diye uğraşıyosunki kas yap o onu kapatır fit bi görüntü elde edersin
     
  7. Turkhero
    Offline

    Turkhero Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2010
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    124
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Hocamın bana dediği gibi ''senin ossurman bile hata'' aynı durum senin içinde geçerli nerdeyse aynı boy ve kilodayız zayıfız o alt göbek yağı zayıf kilolu herkesde olan birşey şu anda kafaya takma hacim kazanmaya bak kilonu al sonra kardiyoya başla eritirsin rahat rahat
     
  8. bluesprit
    Offline

    bluesprit Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2011
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :D Peki ben body bıraktım 2-3 hafta oldu bu yağı evde yakmanın yolmu varmıdır ?
     
  9. Dynamo
    Offline

    Dynamo Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    21 Ekim 2011
    Mesajlar:
    1.135
    Beğenileri:
    1.704
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    İstanbul
    Hocan doğru demiş kardiyo yapma. Sadece beslenmeni düzenle ve ağırlık idmanına devam et. Kilon boyuna göre az daha da kilo verirsen sıska bir şey olursun.

    Evde yağ yakmak yine beslenmeyle olur. Sabır gerekir ama biraz ;)
     

Sayfayı Paylaş