alkol kullanıyorum :(

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve m3ilker tarafından 23 Ağustos 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. m3ilker
    Offline

    m3ilker Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    beton parke machine designer
    Yer:
    ankara
    antrenman & alkol napcam ben ?
     
  2. ujohnz
    Offline

    ujohnz Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2014
    Mesajlar:
    964
    Beğenileri:
    699
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    ayarını kaçırmıyorsan bir şey olmaz, haftada 4-5 kere akşam 1-2 kadeh şarap, viski, rakı hatta faydalı bile olur diyor araştırmalar.
     
  3. octeniskrup
    Offline

    octeniskrup Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.678
    Beğenileri:
    2.286
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Finansal analist - personal trainer
    Yer:
    Yurtdisi
    Icmeyeceksin olacak bitecek bu sporu bu kadar seviyorsan...
     
    SoldiersOfGod, m3ilker ve hasanateş bunu beğendi.
  4. byarif06
    Offline

    byarif06 Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2016
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    ben suan haftada 1 kez iciyorum oda cumartesi gunleri en fazla 1 bardak vodka yada viski zarari olmaz 1-2 bardagin.
     
  5. berkay7743
    Online

    berkay7743 Üye

    Katılım:
    19 Mart 2012
    Mesajlar:
    980
    Beğenileri:
    593
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    cenaze zamanları hariç ağzıma koymam
     
  6. ares1905
    Offline

    ares1905 Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2015
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    13
    Kullansan ne olur ki musabık değilseniz. Bence o kadar kasmamak gerek seviyorsan iç kardeşim ben de içiyorum 400-500 gr bonfile veya güzel bi balığın yanında rakımı eksik etmem bir ufak götürürüm 10 günde bir. Ben bir zararını görmüyorum tabi her akşam bira falan yapmak sıkıntı ondan uzak durun


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    m3ilker ve Barbell Training bunu beğendi.
  7. m3ilker
    Offline

    m3ilker Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    beton parke machine designer
    Yer:
    ankara
    teşekkürler arkadaşlar haklısınız bu mereti uzatmıcaz
    --- Mesaj birleştirildi, 26 Ağustos 2016 ---
    hocam resimdeki senmisin eğer öyleyse hayalim diyebilirim: yemek konusun da sana danışacağım bir husus var .
    günlük öğünümüz de karbon hidratı az tuttuğumuz zaman bölgesel yağ yok ise kaslarımız çalışma veya dinlenme esnasın da zarara uğrarmı soruyu sorma nedenim kilom çok iyi durum da vücudum da yağ da yok , karbonhidratı yüksek tutup yağlanmaktan korkuyorum, karbon hidratı az tutup kaslarımın tahrip olmasından da korkuyorum ?

    tecrübeniz için teşekkür ederim
     
    Son düzenleme: 26 Ağustos 2016
  8. octeniskrup
    Offline

    octeniskrup Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.678
    Beğenileri:
    2.286
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Finansal analist - personal trainer
    Yer:
    Yurtdisi
    Dogrudur benim ve alkol cok nadir kullaniyorum.

    Yeterli kalori aldigin takdirde kas kaybi cok zor vir istir...kay kaybi cok yuksel kutlelere sahip uzun sure ilac kullanio o hale gelebilenlerin derdi:)

    Sen yeterli kalorini al gerisini dert etme..
     
    m3ilker bunu beğendi.
  9. SoldiersOfGod
    Offline

    SoldiersOfGod Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2014
    Mesajlar:
    589
    Beğenileri:
    316
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    İbrahim Saraçoğlu Trt'de katıldığı bir programda, alkolün şekerden farksız olduğunu söyledi, vücuda etkileri bakımından şeker ile alkolün aynı olduğunu, aralarındaki tek farkın tat olduğunu söyledi.. Yani ha şeker yemişsin ha alkollü bişiler içmişsin, ikisi de aynı.. Şeker demek bol bol su tutup şişmek yani ödem demek.. Görüntünü bozar, octen. hocamın da dediği gibi sporu ve kendini çok seviyorsan içmeyeceksin olacak bitecek..
     
    Janves ve m3ilker bunu beğendi.
  10. m3ilker
    Offline

    m3ilker Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    beton parke machine designer
    Yer:
    ankara
    teşekkürler soldiersOFG haklısın .... zaten içmicem kendimi ve sporu seviyorum spor görüntüden önce bana öz güven ve mutluluk aşıladı diyebilirim
    ve sizin gibi prof arkadaşlarla tanışmakta cabası memnun oldum bu arada
     
    SoldiersOfGod bunu beğendi.
  11. Janves
    Offline

    Janves Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    76
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Nası faydalı
     

Sayfayı Paylaş