Aletin adı

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve SlipKnoT16 tarafından 3 Kasım 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. SlipKnoT16
    Offline

    SlipKnoT16 Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2011
    Mesajlar:
    659
    Beğenileri:
    228
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bursa- Ankara(okuyor)
    Arkadaşlar çok saçma bi konu olabilir farkındayım ama 3 gündür arıyorum bulamadım bi yardımcı olun lütfen ya :)

    Cross fit yapmaya karar verdim bundan sonra ben artık öyle sıkıcı antremanlara girmicem ve bununda bana daha yararlı olucagını düşünüyorum. Asıl soruma gelince vericegim linkde ( never back down film ) çocugun 2.21 dk sında çalıştıgı bir top gibi birşey var kulplu onun adını ögrenmek istiyorum yardımcı olursanız sevinirim .. :)

    http://www.youtube.com/watch?v=YM992YUMmTs

    Teşekkürler :)

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 11:26 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 11:03 ----------

    aynı şey burada da var
    1. ve 33. saniyelerde

    http://www.youtube.com/watch?v=lLFunBPgPOo
     
  2. Ocensers
    Offline

    Ocensers Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    436
    Beğenileri:
    576
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Zeytinburnu
    kettlebell ...
     
    SlipKnoT16 ve (silinen üye bunu beğendi.
  3. brhmcr
    Offline

    brhmcr Guest

    Kettlebell...
    Eywallah Ocensers ayni anda yazmisiz :)
     
  4. Ocensers
    Offline

    Ocensers Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    436
    Beğenileri:
    576
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Zeytinburnu
    Tek fark kettlebell le 3 nokta arasına boşluk koymam :D
     
    SlipKnoT16 bunu beğendi.
  5. SlipKnoT16
    Offline

    SlipKnoT16 Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2011
    Mesajlar:
    659
    Beğenileri:
    228
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bursa- Ankara(okuyor)
    Çook sağolun ya sormadıgım kimse kalmadı en sonunda cesaretimi toplayıp böyle bi konu açtım :D neyseki bir 3 gün daha aramıcam :D
     
  6. Ocensers
    Offline

    Ocensers Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    436
    Beğenileri:
    576
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Zeytinburnu
  7. SlipKnoT16
    Offline

    SlipKnoT16 Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2011
    Mesajlar:
    659
    Beğenileri:
    228
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bursa- Ankara(okuyor)
    ovvv harbiden felaket ya :D bende daha barfiks çekemeyen halimle crossfit yapıyorum ama hadi hayırlısı bakalım :D
     
    Ocensers bunu beğendi.
  8. Ocensers
    Offline

    Ocensers Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    436
    Beğenileri:
    576
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Zeytinburnu
    Crossfitten pek anlamam

    Sözlükte biri böyle yazmış

    300'deki adeleli vücutların kaynağı olan fitness ve güç odaklı çalışma sistemi.
    temelinde insan vücudunun sınırlarını zorlamak olan bu sistem, high volume training'in daha ilkel bir versiyonudur aslında. standart, komplike fitness ekipmanları yerine, serbest ağırlık çalışmaları, barfiks, depar ve squat gibi egzersizlerin bir bütünüdür.
    patlayıcı kuvvet çalışmaları önemli bir kısmını kaplar. vücut çok yüksek yoğunlukla ve sürekli farklı şekillerde vurulduğu için hızlı bir şekilde kas kütlesi elde etmeye uygundur. 300 isimli filmdeki oyuncuların kısa sürede bu fiziğe kavuşmalarının arkasında da bu yatar.
    yalnız her bünyenin kaldırabileceği bir antreman disiplini de değildir, sakatlanmalara son derece elverişlidir.
    youtubeda çok sayıda videosunu bulabilir, nasıl uygulanacağını öğrenebilirsiniz.

    300 dediği 300 spartalı :)
     

Sayfayı Paylaş