1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

Alınız Bunlarda Benim Resimlerim

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve dukastargate tarafından 16 Şubat 2006 başlatılmıştır.

  1. dukastargate
    Offline

    dukastargate Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    73
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Istanbul
    Bende resimlerimi koyiim dedim. Biliyorum arkadaşlar beni tanımayanlarınız kesinlikle oran küçük buran küçük diyecek hemen hatırlatiim benim amacım zaten fitness bb değil. Daha öncede mankenlik yaptııımı söölemiştim sanırım. O ölçülerde yorumlara açığım. Kaldıki bu resimlerde nerden bakarsanız 4 aylık .+ ay önce toplamda 2 ay tamamen sporu bırakmak zorunda kaldım. ve haliyle küçülme yaşadım. Neyse sahalara geri döndüm.
    Herkese saygılar.
    Şuanki durumum;
    Boy 1,89
    Kilo 80


    Resimler karışık halde ama hatta birinde dövme yokken cekilmiş. Artıkın dövmemizde var. Neyse sıraya zaten işi bilenler koyar ;)



    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Pump Forever
    Offline

    Pump Forever Özel Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2006
    Mesajlar:
    990
    Beğenileri:
    433
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ihracat Uzmanı
    Yer:
    Istanbul
    kendi amacın dogrultusunda ii bir vucudun war, 3-4 kilo yagsız kas alırsan, daha guzel bi goruntu olur..
    Crunch reklamında oynayan adamın fizigi fena diil mesela, omuz ve ust gogusu gayet iyi onun.. oyle bi goruntu olur herhalde sende de 3-4 kilo kazanırsan...
    Ama sana bisey oneriyorum.. Solaryum :) ve baklavaları cıkarman icin bol mide calismasi


    Saygılar
     
  3. dukastargate
    Offline

    dukastargate Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    73
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Istanbul

    Kesinlikle vede kesinlikle haklısın solarium a gidicem ama daha erken yawww bi dünyada para. Nasılsa şu sıralar pek bi iş yok yaza yakın zamanlarda giricem.
    Bu arada baklavalar hakkında dediklerine kesinlikle katılıorum.Bol mide çalışması ve bunna ek olarak çok sıkı bir diet diye eklemek istiyorum. Aksi halde alt mide nin cıkması olanaksız. Mideyide yaza dogru yapıcam zaten 1-1.5 ay gibi bi sürede midemi cıkartabiliyorum sıkı bir dietle.

    O crunch taki çocuğun gercekten iyi fiziği var. Bendeki tek en büyük eksik omuzlarımın dar olması cocuklugumdan beri böyle, biraz geniş olsaydı cok hoş durucaktı sanırım. Neyse bizde lateral e yüklenioz umarım daha iyi sonuçlar alırım
    8)
     
  4. Pump Forever
    Offline

    Pump Forever Özel Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2006
    Mesajlar:
    990
    Beğenileri:
    433
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ihracat Uzmanı
    Yer:
    Istanbul
    selam

    Oturarak Lateral ile genis tutus upright rowing i süper set uygula.. Omuzları genis gosterme konusunda en etkili antreman sistemi oldugunu okumustum bi yerde
     
  5. adrenalinshot
    Offline

    adrenalinshot Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2006
    Mesajlar:
    354
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    bursa
    arkadaşım bence dietlik bir durum yok ama.Protein ağırlıklı beslenirsen Çok daha ii olur senin için..Mide için haftada 2günden fazla çalışma..SAğlam çalış 3gün ara ver çalış 3gün ara ver daha ii verim alırsın.Omuzları dar demişsin eğer yan omuzları çıkartabilirsen bu açığıda kapatabilirsin.Göğüs genel olarak daha ii olmalı.İİ bir sırt,göğüs,omuz,karın lazım sana...Başarılar...
     
  6. dukastargate
    Offline

    dukastargate Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    73
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Istanbul

    Hmmmm oturarak laterali hadi anladım da geniş tutuşş upright rowing derken normal upright rowing i geniş tutarakmı yapıoruz. Hani şu trapez için olan hareketti sanırım değilmi??? ve kaçar set girmeliyim sence 4 süpersetmi 5 mi???
     
  7. dukastargate
    Offline

    dukastargate Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    73
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Istanbul
    Adrenalin teşekkür ederim yazdıkların için. Saygıyla karşılıyorum. Yalnız diet derken sen sanırım tam okumadın yukarıyı. 1 bb değil fitness yapıorum. 2 mankenlik yapmaktayım ara sıra 3 alt mideyi cıkartmak için diet gerekiyor die biliyorum nitekim bunu daha önce denemiş ve başarmıştım. Sen diet derken beni yannısh anladın heralde dostum. Haa birde doğru söylüyorsun saydığın tüm bölgelere ihtiyacım var kesinlikle ama kimin yokki :p eheheh
    Daha çok çalışarak elde ediceğime inanıyorum. Tekrar yorumların için teşekkür ederim. ;)
     
  8. Karasan
    Offline

    Karasan Özel Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    2.597
    Beğenileri:
    2.069
    Ödül Puanları:
    0
    Çok güzel bir öneride bulunmuş Pump, geniş tutuş upright row, dar tutuştan tamamen farklı bir etkiye sahip.
    Direkt olarak yan omuzları vuran, omuz genişliğine yönelik kral bir hareket.
    Yana açışla süper set yaptığında omuz genişliğinin ilacı olacağına eminim.
    Bence 3'er set başla, duruma göre 4'er ve 5'er sete çıkarsın.
    Bunu idmanin basinda yaparsın.
    Sonrasinda dumbbell press 3-4 set, 8-12 tekrar, omuz olayı icin yeterli bana kalırsa.
    Modellik yapan birisi, triceplere ağırlık vermeli, gögsünü dips ile kesmeli, üst göğsü oluşturmalı.
    ve elbette mide kaslarini oturtmalı.
    Sirt ve biceps bence çok öncelikli olmamalı senin icin, sirtina ağırlık vermissin, bence onu geri plana alıp, mevcut formunu koruyarak, belirtilen bölgelere yüklen.
    İyi çalışmalar
     
  9. dukastargate
    Offline

    dukastargate Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    73
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Istanbul

    Wallaha teşekkür ederim. Neden daha önce söylemediniz şu omuz genişletmenin kral hareketini kardeşim.ç Hepinize teeesüflerimi sunarım :p
    Walla bu akşam direk deniycem bu söylediiniz hareketleri.
    Bu arada haklısın sırtım geniş durruo baya ama vücudumda en hızlı gelişen bölgelerimin bashında sırt gelio. Çok çabuk tepki verio ve diğer bölgelere oranla cok daha hızlı ilerleme kaydediyor.
    Mide olayınıda dediğim gibi cok kısa bir sürede hallederiz evelallah.
    Teşşekkürlerimi sunarım üstad....
     
  10. ARSON
    Offline

    ARSON Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2005
    Mesajlar:
    461
    Beğenileri:
    1.607
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    V.G.F. 1.Kademe Antrenör
    Yer:
    MERSİN
  11. Karasan
    Offline

    Karasan Özel Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    2.597
    Beğenileri:
    2.069
    Ödül Puanları:
    0
    Bu arkadasi ele alacak olursak, sirti kuvvetli bölgesi oldugu icin sanirim, birde üst vücutca en büyük kaslar sirtta, bence en önemli bölgelerden birisi, Mr. Olympia'larin tek bir ortak noktasi var, hepsinin sirti süper.
     
  12. dukastargate
    Offline

    dukastargate Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    73
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Istanbul

    resimler arasında 3 adet var sırt pozu. Neden olduğunuda açıklamış zaten Karasan ancak ben sadece sırt yollamadım dikkatini cekerim.
    Haaa sırt pozu vermek insanın hoşuna gidiyo bana sorucak olursan. Çünkü bb yaptığını sırtın direk gösterio ;)

    Seninde sırtını görsek ne dersin ARSON kardeş :) ;)
     
  13. fırat 26
    Offline

    fırat 26 Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2006
    Mesajlar:
    683
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    MASKOTLUK BİTTİ
    meraba sevgili arkadaslar.ya ben su yazdıgınız Oturarak Lateral ile genis tutus upright rowing hareketleri nası yapılıyor yani varsa makınası bası size zamnet anlatırsanız memnun olurum :)
     
  14. Pump Forever
    Offline

    Pump Forever Özel Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2006
    Mesajlar:
    990
    Beğenileri:
    433
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ihracat Uzmanı
    Yer:
    Istanbul
    Sitting side lateral - Oturarak dumble yana açış. Belini olabilidigince dik tautarak nizami kaldırman gerekiyor...

    Wide Grip Ugright Rowing- Geniş tutuş ceneye cekis: Aslınca bu hareket genelde dar yapılır ve direkt olarak trapezi hedef alır. Ancak genis tutus yapıldıgında, hareket daha zorlasmakla beraber trapeziusun dış başlarına ve orta deltoidlere ( yan omuz kasları) etki gosterir. Dolayısıyla daha genis bi omuz goruntusu werir...
    yapılışı: ayakta barbell( halteri) (EZ bar kullanırsan daha etkili olur) omuzuundan daha genis bi seviyede kavriosun, ve cenene dogru olabildgince yukarı cekiosun

    Saygılar
     
  15. Karasan
    Offline

    Karasan Özel Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    2.597
    Beğenileri:
    2.069
    Ödül Puanları:
    0
    +

    Bari çenene doğru çekerken, dirseklerin yukarda olacak, bak bu çok önemli, yani şimdi barı yukarı çekiyorsun, bunu öyle bir yapacaksın ki, dirseklerin yukarda kalacak, biceplerinle değil, omuzlarınla kaldırman için, dirseklerinin geniş ve yüksekte durması önemli.
    Oturarak yana açışta yanma hefefle,az önce anlattığımız yukarı çekiş hareketinde hızlı kaldır ağırlığı, kontrollü bırak, omuz başlarında hissetmen lazım hareketi.
     
  16. hsd
    Offline

    hsd Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2005
    Mesajlar:
    2.582
    Beğenileri:
    300
    Ödül Puanları:
    93
    haklısın bu zorunlu oldu ama bırakalım insanlar nasıl isterse öyle poz versinler şevkleri kaçmasın ve arkadaşımızında sırt pozu estetik çıkmış açıkçası buda onun farkındaki çekmiş koymuş ama arson sen koymazsın istersen :D şaka beni yanlış anlama arson ;)
     
  17. dukastargate
    Offline

    dukastargate Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    73
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Istanbul
    heheh teşekkür etmeliyim sanırım
    Saolasın hsd kardeşim :)
     
  18. Bloodlust
    Offline

    Bloodlust Yeni Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    ankara
    gayet iyi vucüt :)
     
  19. gardyan
    Offline

    gardyan Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2006
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    abicim senin için yeterli bi vücut ise güzel ama daha çok eksiğin war
     

Sayfayı Paylaş