Akilli Diyet Için Tavsiyeler

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve constant tarafından 29 Ekim 2007 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. constant
    Offline

    constant Yeni Üye

    Katılım:
    19 Ekim 2007
    Mesajlar:
    44
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Bol uyku: En ideali on saat, çok yağ yakar. Gündüzleri iş yerinde kestirme imkanı olan, bu etkiyi artırabilir.

    Az yemenin yan etkileri: Kalori sayanlar, kilo alır. Çünkü 1200-kalori uygulayan kişi, yağ metabolizmasını hareketlendirmek için zayıflatıcı hormonları üreten besinleri alamıyor.

    Albümin yağları söker: Aynca zayıflamak isteyenler, günde üç-dört kez 30'ar gram kalori ve yağ yakıcı albümine ihtiyacı var. Üstelik bünye albümini yağa çevirerek depolamıyor. Bunun için albümin tozundan hazırlanan içecekler tavsiye edilir. Aksi takdirde gerekli miktarı almak için çok yemek gerekir.

    Şeker endeksi: Ensülinin kandan kaybolması için şeker endeksi düşük olan sebze, meyve, tavuk eti, balık, az pişmiş makarna, kaba öğütülmüş buğdaydan veya çavdardan yapılmış ürünleri ve süt ürünleri gibi gıda maddelerinin tüketilmesi tavsiye edilir.

    Makarna patatesten iyi: Patatesin, özellikle yağda kızartılmış olanının, şeker endeksi yüksek olduğundan, makarnaya nazaran daha çok şişmanlatıyor. Yalnız makarnanın da endeksi artmaması için çok yumuşayıncaya kadar pişirilmemesine dikkat edilmeli.

    Herkes gençleşebilir: Vücudun her iki senede bir cildini yeniliyor. Dolayısıyla yeni cildin yanı sıra kendine yeni kas ve yeni bir bağışıklık sistemi inşa ediyor. Bu arada kendisine doğru besinler verilirse, hormonların yardımıyla da genç ve sağlıklı bir vücut üretir. Buna herkes kavuşabilir, hangi yaşta olursa olsun.

    Reference: MEDİKAL+PLUS Temmuz 2002
     

Sayfayı Paylaş