Agresif hocalar:(

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve esdaesda tarafından 11 Haziran 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. esdaesda
    Offline

    esdaesda Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2014
    Mesajlar:
    99
    Beğenileri:
    32
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Herkese merhaba sorunum şu malum bi il'de üniversite okuyorum . 2013 eylül'de kasık fıtığı ameliyatı oldum ve mayıs 15 te vg'ye başladım daha geçen seneden isteğim vardı ama malum kilo kaldırmak beni öldürüyordu ağrıdan neyse hepsi bitti geçti spor salonu vs boks salonu'da olabilir kavram kargaşası yaşayan bi salonumuz var.

    Vücut geliştirmeye başladık programımız şöyleydi:

    Bench press 3x12
    butterfly 3x12
    oturarak dumbella kol 3x12 (7.5kg ile başladık)
    mekik 3x40 dahaa sonra 3x100 şimdi 4x 100 yarım kapalı. 50-30-30-30
    sonra 25 kg parmak ucu 3x12
    barfiks ( 3 tane zar zor :) )
    bide ismini bilmiyorum oturarak ayaklarımızı karşıya verip 35-40 kg çekme

    2 ay sonra yeni antreman
    Seated dumbbell presses 3x 12 ( oturarak dumbelları yandan havada birleştirme 10 kg 2 dumbell ) şuan 12.5kg
    kanat 5g ile başladık 7kg oldu yanlara doğru omuz hizasına kadar kaldırma 3x12
    sonra ayakta dumbell ile omuza kaldırma 3x12 (12.5kg)
    mekik 4x100 kapalı yarım 50 30 30 30 kalanını yarım eller açık tamamlıyorum

    squat 2x12 30 kg
    yine halter sırtta 2x12 diz çök ileri doğru kalk.
    arka kol iple 3x 12 çift el 40 kg
    ONE-ARM DUMBBELL ROWS 3x 12 12.5 kg
    ismini bilmiyorum oturarak üstten 2 elimizle tutarak başta göğüse 1x12 çekme sonra tam yaslanarak omuza çekme 2x12 45-50 kg
    .

    Bu hareketleri yapıyoruz bölgesele geçmedik ama hocalarımız çok agresif habire azarlıyorlar birşey sormaya korkar olduk arkadaşla. başka gidecek salonda yok var da yok gibi :D
    Toza herşeye karşılar boksör yetiştiriyorlar normalde. Bende sporumu hiç aksatmak istemiyorum gayet geliştim kollar omuzlar filan sizce ne yapmalıyım ramazandada kapalı spor salonu almıyor hoca.

    Programımı çıkarıp diğer salonda mı çalışmaya başlayayım ? Programıma yardımcı olur musunuz ?
     
  2. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Bölgesel çalışma sadece ilerlemiş sporcularda verimli olur, başlangıç ve orta seviyede öncelikle full body, ağırlıklar arttıkça al vücut/üst vücut, itme/çekme gibi programlar daha verimlidir. Bana adamlar ne yaptıklarını biliyorlar gibi geldi. 30 kiloyla squat yapan adamın programı haftada 3-4 gün full bodydir. Başka yerden program bulup yapacak olsan bile bölgesel çalışmaya falan geçme.

    Kişisel tavırlarını bilemem tabi ama gelip gidip protein tozu veya bölgesel çalışma sormuyorsunuzdur umarım :)
     
    Balboa7 ve sthammer bunu beğendi.
  3. esdaesda
    Offline

    esdaesda Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2014
    Mesajlar:
    99
    Beğenileri:
    32
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    35 e gectim bugün squat fazla zorlamak istemiyorum kendimi evet bildikleri kesin ama biraz tersler abi kardeş :D spor dısında da azarlamayı seviyorlar bisiklete binmek istiyom dedim olmaz o yok diyolar
     
  4. esdaesda
    Offline

    esdaesda Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2014
    Mesajlar:
    99
    Beğenileri:
    32
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    kimse ilgileniyor mu konularımla yada yazma gereği mi duymuyor acaba
     

Sayfayı Paylaş