Adonis ve six-packler

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve m-26-7 tarafından 18 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. m-26-7
    Offline

    m-26-7 Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba,ben bodybuilding'e yeni başlamış biriyim.Boyum 178,kiloda 69-70.Ancak geçen senenin Temmuz ayından beri aralıklarla 22 kilo verdim.Göbeğim ciddi ölçüde azaldı,göğüslerim falan düzeldi ama hala biraz göbeğim var.Bende bu göbeği silmek için spor yapmaya karar verdim.Şimdi sorum şu yönde bilirsiniz karın altından başlayıp kasıklara giden bir kas var;ismi Adonis,bir de malumunuz six pack.Şimdi bende bu Adonis var gibi ama sadece yatağa sırtüstü yattığımda ortaya çıkıyor,üzeri yağ kaplı ama şekli falan tamam,yağın altında da sert bir dokusu var.Six-packlerse hiç yok,görünmüyorlar bile.Şimdi ben protein ağırlıklı bir diyete başladım.Besin değerleri şöyle:

    Günlük: 800 cal / 116 gr protein/7 gr yağ/50 gr karbonhidrat

    Diyetim uygun mu yoksa çok mu sert.Genelde protein için tavuk ve hindi göğüs etini yağsız şekilde tavada kızartıp yiyorum.Yanında da günlük 100 gr lor peyniri,yarım tabak bulgur pilavı,2 elma yiyorum.Birde şu Uludağ şekersiz limonatadan içiyorum ve tabi bol bol su.Onun dışında kardiyo programım var.Focus T25 onu yapıyorum.Bunlar benim kaslarımı belirginliştirmem içim yeterli midir?Eksiklerim,fazlalıklarım nelerdir?Bunları belirtirseniz çok mutlu olurum,teşekkürler şimdiden.
     
  2. neverbackdown.
    Offline

    neverbackdown. Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.359
    Beğenileri:
    907
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Benimde karında çok hafif bi göbek var. ama sixpackler az bi yağ gidince çıkıcak gibi duruyorlar..

    Şimdi yanlış anlamadım değil mi? 800 kalori bana çok az geldi onu en azından 1200 ü geçmeli diye okumuştum.. Protein 130 a kadar çıkabilir.. ( yumurta, süt, beyaz peynir tavsiyem). Tavuğu bende tavada çok az yağ ile yiyorum ve birşey olmadı.. Ayrıca sadece protein alıp yağı kısmaklada olmaz bu iş komplx (kaliteli ) karbonhidrat alınmalı. Bunlarda makarna ve pilavda var..(tabiki abartmadan)

    Kardio programının yanına mekiğide ekleyebilirsin bana öyle yaptırıyorlar..
    Focus t-25 ne bilmiyoru :(

    yardımcı olabildiysem ne mutlu benimde yaşım 15 ama bu konuyu çok araştırdım :)
     

Sayfayı Paylaş