Adım Adım Vücut geliştirme [RESİMLİ]

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve cgrsw tarafından 1 Ağustos 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. cgrsw
    Offline

    cgrsw Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Arkadaşlar öncelikler herkese iyi forumlar ve iyi çalışmalar.. VG'ye 1 ay önce başladım 1. ayım bu hafta bitiyor biliyorum resim koymak için erken fakat sizinle birkaç resim paylaşıp fikir alışverişi yapmak ve yorumlarınızı almak istedim.. Başımda hoca yok forumdan gördüklerime bakarak bişeyler yapıyorum Haftaya başka 1 spor salonuna başlayacağım duyduğum kadarıyla hocasıda varmış ufak bir ilçede okuduğum için hoca sıkıntısı çekiyoruz işte resimler..

    http://imageshack.us/photo/my-images/153/hpim0972.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/685/hpim09731.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/691/hpim1186.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/847/hpim11853.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/69/hpim12425.jpg/

    Vücut ölçülerim

    sol kol 29
    sağ kol 28
    göğüs 85
    bel 81
    ön kol 25
    Bu ölçüler 1 hafta öncesine aittir.

    Boy : 1.74
    Kilo : 62
    Yaş : 24

    Başlamadan önce 60 kiloydum

    1. resimde karnımı biraz içeri çekmişim o sizi yanıltmasın Yemek düzenime gelince Hergün sabah 2 tane Haşlanmış yumurta , peynir salatalık falan yiyiorum , Sprora gitmeden önce pilav yada makarna 2 tabak spordan sonra ise kesinlikle makarnayla birlikte tonbalık yada tavuk yiyiyorum yatmadan önce 2 yumurta beyazı süt ve balı karıştırıp içiyorum.. Mümkün olduğunca düzenli resim koymaya çalışacağım arkadaşlar makinanın tarihinde sorun olduğu için 2012 yazıyor kusura bakmyın :) şuan aklıma gelenler bunlar daha ilerleyen zamanlarda bu konu altında resimlerimi ve yazılarımı paylaşacağım iyi forumlar




    [​IMG]

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 02:21 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 01:31 ----------

    belirtmeyi unutmuşum ilk 2 resim 3. günümden diğerleri bugün çekildi yorumlarınızı ona göre yaparsanız sevinirim zaten tarihlerdende anlarsınız..
     
    Son düzenleme: 1 Ağustos 2011
  2. darqclown
    Offline

    darqclown Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2010
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Hadi bakalım umarım disiplinli bir şekilde antrenmanlara ve beslenmene dikkat edersin ve gelişimini hep birlikte gözlemleriz.

    Yalnız antrenmandan hemen sonra tamam da yatmadan önce basit karbonhidrat (şeker) olan bal yemek pek iyi bir şey değil. Bal yerine lor peyniri gibi uzun sürede sindirilen protein kaynaklarından yemen daha doğru olacaktır.

    İyi çalışmalar,
     
  3. Hami20
    Offline

    Hami20 Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Ben 1 Ay Önce Başlasam Karın Kaslarım Ortaya Çıkmaya Başlardı , Bence Programına Daha Çok Yoğunlaş , Artır . Her Prog.dan Sonra Çalıştıgın Kasların Ağrısın , Kardiyo Yapmanı Tavsiye Ederim . Vücudun Hala Yağ Dolu ..
     
  4. mtcinar
    Offline

    mtcinar Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2011
    Mesajlar:
    306
    Beğenileri:
    75
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Teknisyen
    Yer:
    İstanbul
    Dostum yanlış anlama ama daha BB namına hiç bi şey gözükmüyor. Hiç yapmadım desen inanırdım. Biraz daha sabır ve disiplinle devam edersen. Sonuçlarını görmeye başlayabilirsin. Bir şeyler beklemek için biraz erken.
     
  5. cgrsw
    Offline

    cgrsw Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Arkadaşlar zaten ben zaten birşey bekleyerek açmadım bu konuyu şuan bende ne durumda olduğumu biliyorum :) başımda hoca yok tamamen kendim yapmaya çalışıyorum ve 0 bilgiyle bu işe başladım ne durumda olduğumu daha iyi anlamışsınızdır umarım bıkmadan devam edicez yemek düzenim için yardımlarınızı bekliyorum..
     

Sayfayı Paylaş