acilinden yardimmm

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve arayışçı tarafından 14 Nisan 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. arayışçı
    Offline

    arayışçı Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2015
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Elazız, Elazığ, Turkey
    Arkadaşlar öncelikle insulin diyeti yapıyorum
    Yas 15
    Boy 170.9
    Kilo 76

    kickboks a başladım.Başlamışken kas da yapmak istiyorum bunun için en ideal ve altarnatif yol yumurta beyaziymis(proteinden dolayı).Fazla yersek (normal günler 4 gun gunde 2yumurta beyazi,antrenman günleri 3 gün günde 3 yumurta beyazı) bir zararı olurmu yağlanma kilo filan yaparmi
    Şimdiden tesekkurler
     
  2. kasmıodane?
    Offline

    kasmıodane? Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2014
    Mesajlar:
    180
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    hiçbir alakası yok yumurta yağlanma yapmaz kesinlikle ve çok ama çok iyi bi protein kaynağıdır .yalnız sarısına dikakt etmek lazımdır günde en fazla 2 tane yemek lazım gerek kolestrol gerek yağ değerleri bakımından.. 4gün günde 2 yumurta deilde bunu her gün yapmalısın günde 3-4 beyaz yiyip 1-2 tane sarısından yiyebilirsin. kas yapın artıkça daha çok yumurtaya ihtiyacın olacak . sadece yumurta ilede olmaz tabki protein ağırlıklı beslenmen lazım.. diğer öğünlerde çok ama çok önemli.. sadece yumurtayla kesinlikle bi yere varamazsın sabaha kadar yumurta yesende
     
  3. arayışçı
    Offline

    arayışçı Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2015
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Elazız, Elazığ, Turkey
    Yeniyim Zaten o 4 gün antrenman olmadığı zaman 3 gün de antrenman olduğu günler
    Bide bugün bir arkadaşım 3 4 tane çiğ bıldırcın yumurtası üzerine 1 cay kaşığı bal kat yarısını sabah yarısını antrenman dan sonda te dedi sence dogrumu
     

Sayfayı Paylaş