acil yardım

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve star_gate tarafından 27 Kasım 2006 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. star_gate
    Offline

    star_gate Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2006
    Mesajlar:
    108
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    izmir
    herkese merhaba 3 gün önce 8 hafta olarak düşündüğüm primo+susta kürüme başladım ama sanırım devam edemiyeceğim :cry: ilk iğnereleri 3 gün önce yaptırdım ilk gün bi sorun olmadı ama ikinci gün nerdeyse yürüyemez hale geldim çok kötü apse yaptılar oturmak helede merdiven çıkmak tam bi işkence şu an...görünürde kalçada şişlik falan yok ama iğne yerleri taş gibi sert ve çok ağrılı dokunamıyorum bile...
    primo yapılan tarafta ağrı az ama susta berbat...kullanan arkadaşlar bu ilaçların böyle bi şeye sebep olması normalmi acaba yada bu sertlikleri yok etmek için neler yapılabilir....saygılarımla
     
  2. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.062
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    Baslik acmasini ögrenelim ve kurallari okuyalim.

    -Kilit-
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş