Acil sorularıma cvp lazım .s

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve ulusoy22 tarafından 14 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ulusoy22
    Offline

    ulusoy22 Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    merhaba arkadaşlar size bi kaç sorum olacak öncelikle kendımden bahsedem
    yaş:21
    boyum:1.70
    kilom:64
    gögüs:100
    kol:34
    bel:77
    omuz:53

    salonu 5 ay önce bıraktım ozmanadan beri evde yapaayıroum tabi ondan önce 1 yılda 3 ay gittim 2 ay evde falan en son parça parça toplma 1.5 sene olmustur vg uğraşalı
    ARKADAŞLAR YAPTIM PROGRAMDA SU

    PAZARTESİ:GÖGÜS ÖN KOL
    Dumbbell Incline Press 4x12 10 10 8
    Dumbbell Bench Press 3x10
    Dumbbell Fly 3x10
    Decline Press 3x10 Kend ağırlımla
    Bar Dips 3x10
    Barbell Curl 4x 12 10 8 8
    Hammer Curl 3x10
    Concentration Curls 3x10

    ÇARŞAMBA SIRT ARKA KOL
    Bent Rows 4X12 10 10 8
    T-Bar Rows 3X12 12 12
    One Arm Dumbbell Rows 3X10
    Dumbbell Shrugs 4X20
    Bent Over Lateral Raises 3X10 ARKA OMUZ HAREKETİ AMA ZAYIFSA SIRT ANTERMANIZA EKELYIN DOYODU EKLEDIM
    Dumbbell Triceps Extension 3X10
    One Arm Triceps Extension 3X10
    Triceps Dips 3x Yanana kadar

    CUMA OMUZ BACAK
    Seated Dumbbell Press 4X10 10 8 8
    Dumbbell Front Raises 3X10
    Lateral Raises 3X10
    Bent Over Lateral Raises 3X10
    Front Press İLE Back Press birleşmiş oalrak boş demierle yanan kadar yapıyom 3x20 bi ön bi arka şeklinde
    Dumbbell Squat 4x10
    Dumbbell Lunges 3x20
    Calf 3x20

    CUAMRTESİ ARKA KOL ÖN KOL
    Seated Dumbbell Triceps Extension 4X10
    One Arm Triceps Extension 3x12
    Triceps Kickbacks 3x10
    Triceps Dips 4XYANANA KADAR
    Hammer Curl 4x10
    Concentration Curls 3x10
    Wrist Curls 3x10
    Reverse Wrist Curls 3x10

    OFF GÜNLERINDE HAFTTADA 2 KERE KARIN ÇALISIYORUM AZDA OLSA KOSUYA GİDİYOM BAZEN

    Yemek konusuna gelince beyaz ekmek minumum yiyorum her gün 100 200 gram lor peynırı beyaz peynıer yiroum hergün 2 kasa yogurt yiyorum sabah fındık ezmesı yıyorum gunde 1 bardak stü 2 yumrta ayriyetten evde yapılan yemek fakat suyunu yemiyorum

    Sorularım sunlar..
    1:Fotoraflarda görüğünüz gibi kollarımdan biraz şikayetçiyim kol çaırıken yoruluyom kolum çok şişiyo ama yanmıyo nedense bunu nedni ne olabilir kollu genede 10 11 12 kilo falan çalısıyom??
    2:kilo almakta sıkıntı çekiyom herşeyi yiyip kilo alıp sonramı eritsem yoksa şimdi yağlardan kurtlup spora öylemi devam etsem ama kilo alma sorum var ve kilo versem 64 üm zaten 59 falna düşürim heralde yağlardan kurtulmak için tahmince fotoraflara bakarak siz söyleyin sizce ne yapmalıyım?
    3:Benim yapım ve kiloma göre çok tekrar az kilomu az kilo çok tekrarmı ?
    4: tamamen yağlardan kurtularsam 59 kilo düştüm diyelim kas büyümesi nasıl etkilenir? yada bulk yapıp 80 kilo olsam sonra tamen yağ yaksam hangi türlü daha kaslanırım??
    Lütfen yardımcı olun...
     

    Ekli Dosyalar:

  2. redpack
    Offline

    redpack Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    744
    Beğenileri:
    428
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    sporcu
    Yer:
    istanbul
    decline ı kendi ağırlıgınla

    ayrıca saydıklarından protein ihtiyacını gectim karbo yu nasıl karsılamayı planlıosun sorularından önce beslenem planı yap kendine düzgün arastırıp
    --- Mesaj birleştirildi, 14 Mayıs 2014 ---
    sunuda gecemeden edemiyeceğim 1.5 sene olmustur diorsun ancak 3 ay yap 5 ay yapma 5 ay yap 3 ay yapma bırak devam et seklinde yapmıs olman 1.5 yıl yapmıor 4 senende böle gecse yine 4 sene olmuyor
     
    Son düzenleme: 14 Mayıs 2014

Sayfayı Paylaş