Acil Futbolcular İçeri Baksın. !!!

Konusu 'Diğer Spor Antrenmanları (Yüzme, Futbol vb)' forumundadır ve VHColak tarafından 12 Ekim 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. VHColak
    Offline

    VHColak Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar. Ben amator lig futbola bu yıl başladım. Onceden sadece takımda normal antremanlar yapıyordum. Bugun maçlar başladı ve eksiklerimin olduğunu gordum. Futbolcu abilerim bana yardımcı olsunlar lutfen. Salı - Perşembe takım antremanı var ben pazartesi -çarşamba-cuma-cumartesi gunleri kişisel antreman yapmak istiyorum. İyi ve uzun sure koşmak iyi dayanmak ve iyi oynamak ilk 11 de kendimi gosterip sezon sonu iyi bi takıma gitmek istiyorum bana bi program yapabilir misiniz rica etsem spor salonuna gidicek vaktim yok çalışıyorum. Yardımlar için teşekkürler iyi forumlar.
     
  2. NEBUKADNEZAR
    Offline

    NEBUKADNEZAR Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2013
    Mesajlar:
    558
    Beğenileri:
    245
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Sakarya
    Ben pek bilmiyorum ama fikrimi söyleyeyim.Kondisyon için sürekli artan süreleri kullanabilirsin.Mesela birgün orta-depar arası hızda 10dk koşu yaparsın.Ertesi gün 12dk.Ondan sonraki gün 14 gün.Ondan sonraki gün 16-17.5dk.Böyle böyle bir ciğerlerinin kapasitesini arttırırsın.Bir ay sonra aynı tempoda ilk gün anca 10dk koşabiliyorken 30.gün bir bakmışsın 40dk koşabiliyorsun.Bu da kondisyonunun arttığını gösterir.Bunu ayrıca deparlar için de yapabilirsin.Spor salonuna gitsen koşu bandında bu işleri kolayca sağlayabilirdin cünkü koşu bantlarındaki tempo sabit kalacağı için(senin kendin koşarken temponu tam tamına sabit tutman zor olacaktır).Ama spor salonuna gidemiyorsan ilk dediğim yöntemi deneyebilirsin.En son da bir depar 1 orta seviye koşu olarak 1 ay yaparsın bu şekilde 2-3 ayda çok ciddi bir kondisyon yüklemiş olursun.Gerisi futbol kafan olup olmadığına kalmış.Futbol öncelik olarak vücutla değil kafa ile oynanır cünkü.Nereye ne zaman ne türde ne hızda bir pas atacağını tahmin edemezsen,kimin nereye hangi anda koşu yapacağını tahmin edip göremezsen,karşı takımın o andaki savuma dizilişine göre forvetin yan,dikine ya da çapraz koşu yapabileceği boş yerleri görüp oraya bir ara pas atamazsan,ya da forvet oynuyorsan defansın herhangi bir koşunda nereye dogru kosacagını görüp ona göre kaçmayı ve o kaçışa göre pas istemeyi bilmezsen vesaire vesaire, nasıl vücudun olursa olsun yükselemezsin,hele türkiyede imkanı yok.Bol bol taktik çalış vücut kondisyon yapılır.Önemli olan futbol aklına sahip olmayı başarmak.
     
  3. Savino89
    Offline

    Savino89 Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2014
    Mesajlar:
    527
    Beğenileri:
    223
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Futbol oynadığına göre ekstra bir kardiyo çalışması yapmana gerek yok eskiden Mersin İdman Yurdu altyapısında oynadım bir süre aslında iyi bir tercih yapmışsın çünkü bakıldığında Türk futbolcularının genel olarak fiziki kuvvetleri yüksek değil fiziği sağlam ayakları yere sağlam basan futbolcular fark yaratır aslında mevkinde fizik açısından önemli ortasahada illa gerekmeyebilir ama kanatta forvette veya defansda önemlidir
     
  4. ByProTein
    Offline

    ByProTein Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2014
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    Trabzon
    ne kadar koşu yapsanda sahada koşmak başkadır, çiğerlerinin iyi açılması lazım bi yayla havası yemen lazım, kondisyon başkadır kondisyon seni idmanlarda iyi gösterir sahada göstermez, dediğim gibi git bi yayla havası ye boş zamanlarında ağaçlık alanlarda koşu yap daha faydalıdır , squat yap bacaklarını iyi esnetir haftada iki kere squat yapmalısın ağrı çekmezsin çok sahada, ha bide şeyine sahip çık yani asılma çok :D
    Son olarak bir futbolcunun belide güçlü olmalıdır sürekli bel ve karın çalışmalısın, futbol oynamayıp bilmeyen insanlar sana sanki fitness yapıyormuş gibi yavaş yavaş gelişeceğini sanıp bilgi verirler öyle düşünme :)
     
  5. Bach
    Offline

    Bach Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2015
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci, Futbolcu
    Yer:
    İstanbul
    Arkadaşa Katılıyorum, benimde 10.Sene olacak futbol oynayışım Süper amatör oynuyorum bende. Ekstra idmanları koşuya dayalı yapmalısın. Baktın fiziksel olarak cok geridesin. Ilk gün 15 er dakikadan 2 set yapıp başlayabilirsin %30 tempoyla. 2. Hafta Bunu 3er sete çıkarırsan 1 ay sonra zaten Hiç durmadan Tek 40 dakikayı %40 tempoyu cıkarabildiğini göreceksin :))
     

Sayfayı Paylaş