Acil beslenme programı

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve brandt tarafından 1 Temmuz 2011 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. brandt
    Offline

    brandt Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2011
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba 2aydır evde spor yapıyorum. 58kilodan 64-65 kiloya çıktım ancak sabitlendim boyum 1.82 kilo almam gerek sporla birlikte düzenli bir beslenme programı istiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim. bir de karın bölgesinde yağlanma oldu (akşam yatmadan sucuk ve kaşarlı tost yeyip yatıyordum kaşar yağlı olduğundan yaptı sanırım) Bu yağlanmayı spordan sonra 30dk koşarak eritebilir miyim?

    Şimdiden ilginize teşekkürler...
     
  2. XxAcuNxX
    Offline

    XxAcuNxX Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    izmir
    Bu benim beslenme programım belki işine yarar spor salonundaki hoca vermişti kilo almam için :

    (Saat: 8.00)
    -5 tane yumurta beyazı ve 1 tanesinin sarısı (haşlanmış veya yağsız omlet ) =
    5 gr karbonhidrat, 50 gr protein, 600 cal, 60 gr yağ


    (Saat:9.00)
    -Yulaf ezmesi, tarçın , kakao, süt , süzme bal karışımı


    Saat:
    10.00-12.00 antreman

    (Saat:12.30)
    meyve veya sıkılmış meyve suyu üzüm veya portakal suyu olabilir.(Kan dolaşımını dengelemek için)

    (Saat: 13.00)
    200 gr haşlanmış tavukgöğsü veya yağı alınmış ton balığı = 40 gr protein
    Bir tabak haşlanmış makarna veya pilav
    30 gr Protein tozu

    (Saat: 16:00)
    200 gr light yoğurt = 9.4 gr karbonhidrat, 7 gr protein, 120 gr cal, 6.6 gr yağ
    (Kuru fasülye, yeşil mercimek, menemen,bulgur,pirinç ) bunlardan birtanesi bir tabak.


    (Saat:19:30)
    200 gr lor peyniri = 38.2 gr karbonhidrat, 38 gr protein ,808 gr cal, 56 gr yağ
    200 ml süt = 10.2 gr karbonhidrat, 10.8 gr protein, 190 gr cal, 12 gr yağ,
     
  3. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.498
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerli üyemiz ;
    Forumda, ezbere yani sıfırdan diet listesi istemek doğru olmadığı gibi kurallara da aykırıdır.

    Size önerimiz öncelikle forumda bir müddet zaman geçirmeniz, makaleleri ve üyelerin beslenme başlıklarını okumanızdır. Besinlerin 100gr içeriklerini inceleyip ne kadar protein-yağ-karbonhidrat-vitamin-mineral-sıvı almanız gerektiğini ilgili başlıklardan öğrenip kendi vücut tipiniz, hedefiniz, yaşam tarzınız ve ekonomik durumunuza uygun beslenme programı çıkarınız.
    Hala tereddütleriniz varsa, forumda kurallara uygun başlık açarak üyelerin yorumlarına başvurabilirsiniz.

    ilginizi çekebilecek başlıklar :
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/s...76&postcount=2
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/y...kni-t8692.html
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/beslenme-f24.html
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/y...r-b-l-f53.html

    Lütfen 1.dakikanızı ayrırak forum kurallarını okuyunuz.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Bodyforumtr Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş