Acaba kaslarıma zarar mı veriyorum?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve No Way! tarafından 13 Nisan 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. No Way!
    Offline

    No Way! Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2013
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Vücut geliştirmek istiyorum ama üniversite sınavlarına hazırlandığımdan dolayı spor salonuna gidemiyorum.Dolayısıyla evde çalışıyorum .22 martda vücut çalışmaya başladım( 23 gün oldu ).Dershaneye yürüyerek gidip geliyorum( yaklaşık 6-7 kilometre toplam ).Yaşım 19.Boyum 1.75,başlarkenki kilom 83'dü , şimdiki kilom 78.İnternetten araştırıp yeni hareketler buldukça programı değiştirdim. Ve son 7 gündür bu programı uyguluyorum(Tabi tekrar sayıları,setler,dinlenme vs. dikkat ederek):

    1. Gün :
    Göğüs,arka kol,ön kol ve omuz.
    2. Gün :
    Karın,bacak.

    Bu programı hiç aralık vermeden sürekli tekrar ediyorum.İlk başladığım günden beri çalıştırdığım kaslarda hiç ağrı,yanma,hamlama vs. olmadı.Bu ayın 20 sinde bir diyete başlicam yaklaşık 1 aylık(her sene bir kere yapardım yani vücut alışık ve diyet listesi neredeyse tamamen protein ve karbonhidrattan oluşuyor,yağ oranı minimum diyebilirim).
    Bu kadar bilgi yeter diye düşünüyorum.Şimdi sorulara geçim.
    1.Vücutta yağ oranı bu kadar fazlayken kas çalışmaya başladım bir sıkıntı olur mu?
    2.Uygulayacağım diyetin tam içeriğini bilmiyorsunuz ama bu tempo ile bu diyeti uyguladığımda kendime zarar vermiş olur muyum?
    3.Evde çalışıp klasik hareketleri uyguluyorum,kaslarda orantısız gelişme olur mu?
    4.Sizce bu program ile kas gelişiminde verimliği yakalayabilir miyim?
     
  2. ParZ
    Offline

    ParZ Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.308
    Beğenileri:
    873
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Aralık vermeden yapıyorsanız bu programı ve hiç hamlama ağrı sızı olmuyorsa ve performansınız düşmüyorsa ağırlıklarınız yetersiz demektir.

    Bence her bölgeyi haftada 1 veya 2 gün çalışın ama sert çalışın.
     
  3. defance04
    Offline

    defance04 Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    96
    Beğenileri:
    33
    Ödül Puanları:
    28
    haftada 3 gün çalış. programın göğüs-biceps, omuz-bacak, sırt-triceps şeklinde çalış. karnı da aralardaki günlerde çalşışabilirsin.
     
  4. caneksi
    Offline

    caneksi Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Parz adlı kullanıcıya katılıyorum. Haftanin her günü yapıp birde ağrı hissetmiyorsan biyerlerde bi eksiklik var demektir. Belki hareketleri tam olarak dogru yapmiyorsunudur belkide yaptiğin çaliştiğin ağirliklar yetersizdir. Sana önerim hareketleri yaparken daha özenli ve titiz yapmak ve yanında çalıştığın ağırlıklari biraz arttırmak. Bence bunları dogru yaptıgın zaman sende vucüdundaki o hoş ağrıyı hissedip tatmin olacaksın.
     
  5. No Way!
    Offline

    No Way! Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2013
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Tavsiyelerinizi dikkate alıp ağırlıkları ve programı tekrar gözden geçireceğim bugün.Hepinize teşekkürler.
     

Sayfayı Paylaş