ACİLL YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR ARKADAŞLAR LÜTFEN.

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve JosephhV tarafından 17 Haziran 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. JosephhV
    Offline

    JosephhV Üye

    Katılım:
    24 Mart 2016
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar ben spora başlayalı yaklaşık 3 ay oldu. boy 1.75 şuanki kilom 76. Spora başlamamdaki amaç kilo verip kas yapmaktı( 87 kiloydum). 3 ay boyunca her gün spora gittim l carnitine kullandım ve en az 1 saat cardio yaptım ağırlık çalışmadım.(Yaptığım hatanın sonradan farkına vardım.) Şimdi 76 kiloyum. Artık vücut çalışmak istiyorum. İlk ay klasik her aleti yapacaksın dediler 2 hafta yaptım sonra hiç yapmadım hep cardio yaptım. Şimdi haftanın 6 günü gideceğim. Her gün 1 bölgeyi çalıştırmak sıkıntı olur mu ? haftada 3 gün git falan demeyin sıkılıyorum evde. Her gün gidip her gün ayrı bölgeleri çalıştırsak Zararı olur mu *
     
  2. JosephhV
    Offline

    JosephhV Üye

    Katılım:
    24 Mart 2016
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    arkadaşlar ?
     
  3. Reddkit66
    Offline

    Reddkit66 Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2016
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    hergün gitmek doğru değil zararı olur ve kaslardan kaybedersin senin 2 gün gidip 1 gün dinlenmen lazım ben 1 seneyi geçti 3 gün bazen 2 gün gidiyorum ve ertesi gün dinlenme günüm oluyo şuan hergün 1 bölgeyi çalıştırman doğru olmaz . sıkılıyosan yapmıycaksın kardeşim boy ve kilon kas yapım için uygun hacmin var 1 hafta genel tüm bölge antrenman uygulamalısın az set çok hareket yap bütün bölgeleri çalıştır .
     
  4. JosephhV
    Offline

    JosephhV Üye

    Katılım:
    24 Mart 2016
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    İyi de farklı gruplar çalışacak nasıl zararı olabilir ki bunun ? Her gün aynı bölgeyi çalıştırmayacağım sonuçta
     
  5. Reddkit66
    Offline

    Reddkit66 Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2016
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Kaslarının dinlenmek için çok az zamanı olacak ve kaslar gelişmeye değil yıpranmaya başlayacak sen diyosunki haftanın 6 günü gidiyim diyosun 1 gün gitmeyeceksin . hiç bi faydasını göremessin vücuduna eziyet edersin şunu hiç bi zaman unutma bu işin %70 dinlenme ve beslenme %30 u antrenman . Kasları dinlendirmek çok önemli . benim evde canım sıkılır ben hergün gidecem dersende o senin kararın gidersin ;)
     
  6. KDV
    Offline

    KDV Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2012
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest Meslek
    Yer:
    İstanbul
    Ben spora haftada 5-6 gün gidiyorum ve gayet rahat kas inşa edebiliyorum. Sporu kaç saat yaptığın, kaç gün yaptığın; kendini nasıl ve ne ile beslediğinle yüksek bir ilişkiye sahiptir. Mükemmel yüzücü Michael Phelps buna bir örnek. 6-7 saatlik antrenmanlar yapıyor 1 günde kendisi. Şahsen sana önerim: haftada 6 gitmen ve buna göre beslenmen. Her gün tek bölge çalışman yerine de, 1 günde; 1 büyük, 1 küçük kas grubu çalıştırmanı öneririm. (Büyük adele grupları: Göğüs, Sırt, Bacak - Küçük adele grupları: Biseps, Triseps, Omuz)
     

Sayfayı Paylaş