ACİLL (kendime göre body programı)

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve saral41 tarafından 18 Ekim 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. saral41
    Offline

    saral41 Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2010
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    meraba abilerim kardeşlerim. Ben 1.83 boyundayım ve 68 kiloyum. 2 tane dambılım var bunlarla yapabildiğimi yapmak istiyorum evde. Tahminimce 5 kilodan ağır çunkü başka birisinde 5 kiloluk dambıl vardı bakmak için elime aldm ve oldukça hafif geldi(dambılımın ustunde kılıso yazmıyor). Neyse ben aslında daha önce yapıyordum vücutta gelişme oluyordu fakat 3 hafta oldu bırakalı ve yaptığım hareketler çok yorucu gelmeye başladı ee okul ve ödevlerde var. Ben işini bilen birisnden evde 1, 1.5 saat yapabileceğim bir çalışma programı istiyorum.Ama abilerim yazacağınız hareketler bilindik hareketler olsun çunkü hareketlerin adları ıngılızce olduğu için netten harekete bakıyorum :) Vucudum bodye uygun çunku hemen kaslarım belli oluyor bu da not olsn dedim. Birde programı misal şu şekilde yazarsanız iyi olur. X hareketi 3 set 10 tekrar şeklinde gibi. Çunku 5x10x5 falan yazıyorlar anlamıyorum. ( sadece dambılım var) Şimdiden teşekkür ederim abilerim.Yardım edemezssenızde canınız sağolsun... dumbelllls
     
  2. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    Değerli üyemiz Başlığınız acil,yardım gibi terimleri kullandığınız için kilitlenmiştir. forumda her üye eşit hakka sahiptir ve kimsenin öncelik hakkı yoktur.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş