abilerim hangi göğüs programı daha yararlı

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Striker tarafından 24 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Striker
    Offline

    Striker Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2007
    Mesajlar:
    269
    Beğenileri:
    49
    Ödül Puanları:
    38
    Arkdşlr bn futbolcym ve arkdşlarla gittiğim salonda bench press üst kısım çalışmamızın ilk sırasında ve bu çalışma hakkında bi sorum var bizim çalıştığımz bench press te olimpiyat barı var onla beraber sağa ve sola 15 takıyorum toplam 50 oluyor bunu 4X10 yapıyorum böle mi yapmam dahayararlı yoksa bazı arkadaşlarım da piramit çalışıyo önce 5 sonra 10 sonra 15 sonra 20 sonra tekrar 15 öle hangisi daha iyi hedefim hacim flan deil sadece kaslı olduğu belli olsun bench_Obench_Obench_Obench_Oweightlifter
     
  2. soner
    Offline

    soner Üye

    Katılım:
    27 Mart 2006
    Mesajlar:
    177
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    benim sana tavsiyerm arkadaşım pramit yapman için öncelikle 2-3 ay standart bir şekilde çalışmandır.

    piramit çalışmada amaç eğer piramit aşağı doğru yani 15-12-10-8 ise daha fazla ağırlık basmak ve kasılmayı arttımaktır.

    eğer piramit yukarı doğru ise 8-10-12-15 gibi ise burdada amaç tekrar sayısını fazlalaştırıp kiloyu ya sabit tutup yada azalmaktır ve burdaki etki yapılan göğüs kasını şekillendirmek ve parçalamak içindir.

    ama senin yapman gereken ise sabit 3x10 yapmandır gögüslerini oluşturmak ve hacim kazanman için bu şarttır..
     
  3. Striker
    Offline

    Striker Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2007
    Mesajlar:
    269
    Beğenileri:
    49
    Ödül Puanları:
    38
    teşekkürler peki 10X4 zararlımı gelişmeyi engellermi ?
     
  4. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.493
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Son düzenleme: 24 Temmuz 2008

Sayfayı Paylaş