abilerim benim programıma bakarmısınız

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve casanowa123 tarafından 12 Haziran 2007 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. casanowa123
    Offline

    casanowa123 Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    uzun bir süredir pazu çalışıyorum. oluşmaya başladı.sadece kol ve göğüs kaslarımın olmasını istiyorum.aşağıdaki programı uyguluyorum.acaba doğrumu yapıyorum biraz yardımcı olurmusunuz...
    hergün:

    sadece Dumbbell Curls (ayakta): 12*50 (12*10 yapınca 1 dk dinleniyorum)

    bunlarada yeni başladım:

    Dumbbell Preacher Curls: 10*4
    Dumbbell Bench Press :8*5
    Dumbbell Flyes :8*4
    Dumbbell Bench Press (Dar):8*4


    birazda göbek var onu nasıl eritebilirim?

    bu arada boy 1.73 kilo 88 yaş 17

    şimdiden çok teşekkür ederim...
     
    Son düzenleme: 13 Haziran 2007
  2. [Zafer]
    Offline

    [Zafer] Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.272
    Beğenileri:
    238
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    Üniversite öğrencisi
    Yer:
    İstanbul
    Mümkün olduğunca vücudunun her tarafını çalıştır.Tricepssiz omuzsuz sırtsız sadece göğüs ve biceps olunca çok mu hoş durur sence.Sen her tarafı çalıştır,extra istediğin yerlere daha fazla önem ver,yoksa çok orantısız bi vücudun olur benden tavsiye ;)
     
  3. casanowa123
    Offline

    casanowa123 Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    zfrskr önerin için teşekkürler
     
  4. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.493
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    forumda inceleme yaparsan fazlaca programla karşılaşırsın zaten..buna göbek ertimede dahil!!
    benim dikkatimi çeken;

    12*50 nedemek?;) aşağısında önce tekrarları yazmışsın..sanırım 50*12 yani 50şer tekrardan 12 set..eğer böyleyse bu ilk günden overtrain'e davetiye çıkarmak demek..4set*10 tekrar yeterli..
     
  5. HERONUR
    Offline

    HERONUR Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2007
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    bencede her zaman full çalış vucud bi mekanizma heryeri göstermen lasım yoksa zfrskr dediiği gibi orantın kaçar bide karın kasların içinde mekik yan ters düz hepsinden yap sıkı b çalışma ile 3 ayda şekillli olursun ama unutma karın nankördür bi bardak su içsen gider görüntüsü ;)
     

Sayfayı Paylaş