ağırlıkla ilgili soru

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve kobecanberk tarafından 19 Mart 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. kobecanberk
    Offline

    kobecanberk Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    merhabalar...
    protein tozu kullanıyorum ve çok proteinli beslenmeye özen gösteriyorum.
    Ve bu beni antrenmanı ağır yapmam gerektiği kanısına vardırıyor.ağırlıkları artırıyorum.size bir soru?hareketleri nizami ve hafif yapmak mı yoksa çok ağır yapıp daha az nizami yapmak mı?bilmem anlatabildimmi burada kilonun önemini soruyorum yani???
     
  2. celalcaner
    Offline

    celalcaner Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    430
    Beğenileri:
    86
    Ödül Puanları:
    0
    genelleme yapacak olursak

    şişmek için yüksek ağırlık az tekrar
    kasları parçalamak için normal ağırlık çok tekrar
     
  3. Emiroa
    Offline

    Emiroa Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2010
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Erdek
    Nizami olarak yapılabilecek maksimum ağırıkta yapmak...
    Ayrıca ağırlığı yaklaşık 2 sn. de kaldırı 2-3 saniyede indirirseniz yani yavaş çalışırsanız sonuçları daha iyi görürsünüz...
     
  4. Fυякαη Acαя
    Offline

    Fυякαη Acαя Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2009
    Mesajlar:
    390
    Beğenileri:
    146
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar Mühendisi
    Yer:
    Kemerburgaz
    Ben her zaman hareketin nizami yapabildiğin max ağırlık ile yapılması taraftarıyım. 10 kg ile 12 tekrar yapabildiğin bir hareketi 15 kg ile hareketten çalarak 12 tane yapacağına 10 kg ile yapmak gibi...
     

Sayfayı Paylaş