ağırlıklı/ağırlıksız squat

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve escapist92 tarafından 3 Nisan 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. escapist92
    Offline

    escapist92 Üye

    Katılım:
    19 Ekim 2012
    Mesajlar:
    330
    Beğenileri:
    96
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    diş hekimi
    Yer:
    izmir
    ben haftada 1 bacak antrenmanı yapıyorum genelde 6-7 hareket 3x10-12 şeklinde giriyorum kaldırabileceğin max ağırlıkla. bacaklarımda ve kalçamda şekillenme oldu baya ve gidişattan da memnunum ama bazen internette sağda solda dolaşırken evde bacak egzersizleri ya da şu ünlü 30günlük squat programlarına rast geliyorum veya bayan fitness modellerin gun aşırı vücut ağırlıklarıyla yaptıkları evde bacak egzersizleri videolarına denk geliyorum. hangisi daha faydalı karar veremedim bi bayan olarak benim haftada 1 manyak gibi bacak basmam mı yoksa 2günde bi ağırlıksız bacak egzersizi mi?? ya da o ağırlıksız çalışılan videolar yeni başlayanlar için mi? bi de bu 30günlük squat programlarının sonuçları gerçekten bu kadar çarpıcı olabilir mi bana çok saçma geliyo da merak ediyorum
     
  2. aslangur
    Offline

    aslangur Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.086
    Beğenileri:
    491
    Ödül Puanları:
    93
    Sen doğru yoldasin. Devam
     
    escapist92 bunu beğendi.
  3. mmayg
    Offline

    mmayg Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2012
    Mesajlar:
    222
    Beğenileri:
    123
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    masabaşı iş
    merhaba , bacak egzersizleri sadece bacak değil , bel ,karın, omurga ,merkez bölge ve genel duruş dayanıklılık vb tüm vücut kondisyonu için yararlıdır. bu yuzden ara günlerde de yürüyüş vs kardio egzersizi yapıyorsanız bir iki ağırlıksız squat lunge gibi hareketler eklemeniz faydalı olacaktır.
     
  4. escapist92
    Offline

    escapist92 Üye

    Katılım:
    19 Ekim 2012
    Mesajlar:
    330
    Beğenileri:
    96
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    diş hekimi
    Yer:
    izmir
    ama bacak çalışıp bi de aralara tekrar bacak egzersizi serpiştirirsem kaslar dinlenemez ki
     
  5. Ludendorff
    Offline

    Ludendorff Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2014
    Mesajlar:
    331
    Beğenileri:
    218
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    HomeGym
    30 günde sıradan vucut ağırlığı programlarını geç adam akıllı programların da mucizevi bir etkisi olmaz. O süre zarfında yapılan mucizevi paylaşımlar gerçekçi değil. Yine bazi sporcularin vucutlarinda manipulasyon yapmadan mucizevi sonuclar alma durumları da yok ve bu durum sadece abartılı vucutlarla alakalı değil ki 30 günde ona bile imkan yok. Uyguladığın programdan verim alıyorsan devam etmen daha mantıklı. Kas gelişimi için 8-12 tekrar ve 2-4 set aralığında yapılan çalışmalar yeterli, bu amaca uygun beslenme ve dinlenme ile istikrar olduğu sürece mucizeye gerek yok. Hep aynı programa bağlı kalmanın da anlamı yok. Yeri geldiğinde kendine göre değişik şeyler deneyebilirsin. Vücudu üst alt şeklinde bölüp bacak çalışmasını haftada 2 güne cikarabilirsin mesela zamanı gelince. Deneme-yanılma yoluyla kendin için en iyisini bulursun. Bu rehberden bolgelere gore yeni egzersizler deneyebilirsin mesela http://www.bodybuilding.com/exercises/
     
    Balboa7 ve escapist92 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş