ağırlık ne zaman ve ne kadar arttırılmalı ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve TostMakinesi tarafından 23 Temmuz 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. TostMakinesi
    Offline

    TostMakinesi Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2011
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    1 senedir 5er kiloluk dambılla evde flexor hocamızın vermiş olduğu 2 adet dambılla evde çalışma programmını uyguluyorum 4x15 13 11 9 luk set halinde
    ama şimdi 20liloluk ayarlanabilir uzun ve kısa dambıl demiri aldım
    - ağırlıkları ne kadar arttırmalıyım ?
    - setleri nasıl düzenlemeliyim

    boy 1.85
    kilo 75

    kilomu dengede tutuyorum fit bi vücudum var ama ne kadar arrttıracağımı bilmiyorum yardım edermisiniz ?
     
  2. SlipKnoT16
    Offline

    SlipKnoT16 Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2011
    Mesajlar:
    659
    Beğenileri:
    228
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bursa- Ankara(okuyor)
    bu sana baglı ne kadar kaldırabiliyorsan artır mesela hareketi 3*10 yapabilecek agırlıgı ayarla onla devam et
     
  3. TostMakinesi
    Offline

    TostMakinesi Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2011
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    sakatlanmaktan korkuyorum bi oranı felan yokmudur 5er kilo çok bişey değil yani birden 20 kaldırırsam lifler felan yırtılmasın
     
  4. SlipKnoT16
    Offline

    SlipKnoT16 Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2011
    Mesajlar:
    659
    Beğenileri:
    228
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bursa- Ankara(okuyor)
    direk 20 kaldır demedim 3*10 luk seti biraz zorlanıcak şekilde hangi agırlıkla yapıyosan onla yap . ki her hareket için aynı ağırlık söz konusu değil :) yırtılma felan olmaz yani çünkü her yeri aynı kilo ile çalış demiyorum sadece biraz zorlasın .
     
    TostMakinesi bunu beğendi.
  5. ercan gürgöze
    Offline

    ercan gürgöze Üye

    Katılım:
    3 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.033
    Beğenileri:
    1.331
    Ödül Puanları:
    123
    ne yapacağın önemli, daha fazla "kas büyütmek ise" ağırlıkları her 3 aylık program döneminde hafifce arttırabilirsin...

    20 kgs ile ,yanlış bi şey yapmazsan 8ters hareket, yeterli ısınmamam vb) sakatlanma riski pek olmaz...)
     
    TostMakinesi bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş