Ağırlık Merkezi Önerisi

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve DeaqLe tarafından 10 Eylül 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. DeaqLe
    Offline

    DeaqLe Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2010
    Mesajlar:
    241
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Artvin
  2. R10
    Offline

    R10 Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    928
    Beğenileri:
    1.305
    Ödül Puanları:
    0
    barın max 100 kilo taşıma kapasitesi var bu da omuz çalışırken rahatsın demek eğer çok güçlü değilsen tabi :D lat pulldown da da 80 kg taşıma kapasitesi gayet yeterli, butterfly da da. epey fonksiyonel bir alet. yer sıkıntın yok ise gayet ideal gözüküyor. bunlara ek olarak bazı serbest ağırlık hareketleri de yapabilmen çok daha güzel olurdu tabi..
     
    DeaqLe bunu beğendi.
  3. DeaqLe
    Offline

    DeaqLe Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2010
    Mesajlar:
    241
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Artvin
    Yorumun için teşekkür ederim ;

    Yer olarak bir oda ayırabiliyorum.Şuan elimde ayrıca bir ağırlık sehpası var idarelik.Eğer serbest ağırlıklı hareketlerden kastın flat bench press falansa onuda o sehpa ile yapabilirim.Tabi bulunduğum yerde bir spor salonu olmadığı için en uygununu almalıyım.Başka bir fikrin olursa belirtirsen sevinirim.
     
  4. R10
    Offline

    R10 Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    928
    Beğenileri:
    1.305
    Ödül Puanları:
    0
    şınav türevlerini flat bench dumbbell press ile süperset yapmak seni sıkıntılı bir göğüs idmanı curcunasından kurtarır. tricepslerin için yine mesela rope pushdown ile süperset diamond push up veya dips yaparsın. sırtın için de süpersetler yap. omuz için serbest ağırlık çok önemli. dumbbell press, lateral raises, front raises, upright rowing, shrug bu 5 inden en az 3 ünü kullanmaya çalış. tricepslerin için yine aynı şekilde kick back kablolu-kablosuz yapmaya çalış
     
    DeaqLe bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş