Ağırlık - Kardiyo seçimi

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve rewind tarafından 2 Şubat 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. rewind
    Offline

    rewind Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2011
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    Kocaeli
    Öncelikle merhaba.benim bir gün kardiyo+mekik hareketleri , bir gün ise ağırlık+30dk eliptik antrenmanım var.başlıca amacım vücudumdaki yağ oranını düşürmek.boy 1.84 kilo 89 aşırı yağlı vücudum var fitnessa 3 aydır gidiyorum.1 aydır ağırlık + kardiyo programını yapmaya başladım ama aklıma takılan soru hep acaba sadece kardiyo mu yapsam diyorum yaklaşık 78-77 kiloya düşene kadar.antrenörüm ağırlık çalışmanında yağ yakımında etkisi oldugunu söyledi.kararsız kaldım.salı-perşembe-cumartesi-pazar olmak üzere haftada 4 gün gidiyorum sizin fikriniz nedir öğrenmek istedim tamamen kardiyo mu yoksa 1 gün kardiyo 1 gün ağırlık mı ? (tekrar hatırlatmak istedim ağırlık antrenman günümde çıkmadan önce 30dk eliptik var)
    yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
     
  2. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Önceden haftada 3 gun gıdıyordum zayıflarken kardıo ardından body yapıyordum fazlasıyla yorucu oluyordu bende 1 gun body 1 gun kardıo yaparak programı daha hafıflettım

    haftada 6 gün salona gıdıyordum 1 gun body 1 gun kardıo sonuçta 30 kg kadar verdım bana sorarsanız devam edin.

    S- Kilo vermek için cardio yapıyorum.Bunun yanında ağırlık ta çalışsam kilo vermem durur mu?
    C-Cardio yapıyorsanız yapacağınız ağırlık antreman şiddetiniz düşük olmalı hem kas kaybı az olur hemde cardioya katkı sağlar
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/en-ok-sorulan-sorular-ve-t11375.html
     
    SiR_Arawn bunu beğendi.
  3. rewind
    Offline

    rewind Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2011
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    Kocaeli
    ağırlık programımı yazayım isterseniz daha iyi olur.
    3x12 olmak üzere shoulder press,chest press,lot pull down,buter fly,kürek çekme hareketi,
    3x10 olmak üzere ismini tam olarak bilmiyorum bunların kısaca açıklayayım kartal hareketi sanırım diğeri dambıllarla 2 eli aynı anda normal yukarı kaldırma,diğeri ise elin havadayken dirseğini aşağıya indirip yukarı cekme tekrar
    4x50 olmak üzere side bend

    toplamda 9 hareket var.bu hareketlere göre değerlendirirseniz iyi olur kas kaybı yaşamaktan korkuyorum .haftada 2 gün kardiyo 2 gün bu ağırlık programını yapıyorum dediğim gibi.30dk eliptik yapıyorum ağırlık çalıştıktan sonra ve bu beni tedirgin ediyor kas kaybı olabileceği konusunda. düşüncelerinizi paylaşın lütfen.
    hareketlerin ismini yazamadığım için kusura bakmayın hocanın el yazısı berbat.
     

Sayfayı Paylaş