Ağırlık çalışması+Yüzme

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Filip tarafından 26 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Filip
    Offline

    Filip Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2012
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar 15 yaşındayım boyum 1.86 kilom 65 eylul ayının başından beri spor salonunda yüzüyorum ve tenis oynuyorum 2 adet dambell ım var yaşıma uygun gelişimimi etkilemeyecek bir program arıyorum evde dumbella vg antrenmanı gordum yapmam boyumun uzamasını durdururmu sitedeki bazı arkadaşlar boyun uzamasına ve gelişime etkisinin olmadıgını hatta destekledigini 15 yaş sonrası başlanabilecegini soylemisler bazılarıysa gelişimi durduracagını soylemisler kimin konuda uzman oldugunu bilmedigimden burda sormak istedim? Beslenme olarakta sitede buldugun başlangıc seviyesi bir program buldum

    Sizce yüzme tenis gibi kardiyo çalışmalarının yanında kültür fizik haraketleri yaparakmı çalışmalıyım.Yoksa dumbell larım la vg haraketlerini yaparakmı çalışmalıyım.

    Şimdiden yorumlar için teşekkür ederim.
     
  2. ParZ
    Offline

    ParZ Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.308
    Beğenileri:
    873
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Boy uzamanı durdurmaz.
    Yüzmeyi kardiyo olarak kullanabilirsin.
    Hem dumbbell hem yüzme yapabilirsin, off günlerinde havuza git.
    Kas ağrıların fazla ise yüzmede çoğu kas grubu çalıştığı için başka tür kardiyo hareketlerine yönel.
    Kardiyoyu boş günlerinde yap.

    İyi çalışmalar...
     
  3. Filip
    Offline

    Filip Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2012
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    3 gün vg 2 gün yüzme yaparsam iyi olurmu ve bu off olan 2 günü dinlenme günü mü sayıyoruz yoksa onlarda çalışma günümü dongum 3 vg+2 off(cardio) şeklindemi ilerliyecek yoksa 3+2+ 1 gün dinlenme ve tekrar gibimi :) sağolun
     

Sayfayı Paylaş