Ağırlık çalışması sonrası

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve ByKelebek11 tarafından 29 Kasım 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ByKelebek11
    Offline

    ByKelebek11 Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Yer:
    Eskişehir
    Merhaba arkadaşlar vg ye başlayalı 2. ayım bitmiş bulunmakta. 3. ayın içerisindeyim. Haftanın 4 günü ağırlık çalıması yapıyorum. 1-2 hafta öncesi kadar ağırlık çalışması öncesi 15 dk yüksek tempo koşuyordum. Egzersizim bittikten sonra yoğun bir yorgunluk olurdu. Şu aralar edindiğim bilgiler doğrultusunda ağırlık çalışması sonrasında 15 dk yüksek tempo koşuyorum. Egezersizim bittikten sonraki yorgunluk şuanda oldukca az. Doğru birşeymi yapıyorum diye merak ediyorum. Egzersiz sonrası yorgunluk az oldugu için kendimi gelişiyor gibi hissedemiyorum.Kendimi tatmin etmek için ağırlıkları artırmayı denedim ama bu seferde zorlandığım için hareketleri düzgün bir şekilde yapamamaya başladım ve eski kaldırdığım kiloya geri döndüm.Yardımlarınızı bekliyorum.
     
  2. Trapez~
    Offline

    Trapez~ Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    313
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Hareketleri nizami yapin oncelikle . Ayrica benim tavsiyem baslamadan kisa bi sure hafif tempolu kosun isinma manasinda antremaninizi yapin sonra kardiyonuzu yapin . Antremandan sonra ter atinca laktik asitin bi kismini atarsin o yuzden yorgun hissetmezsin. Birde esneme hareketleri yaparsan kosmadan kus gibi hafif hissedersin


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     

Sayfayı Paylaş