Ağır idman programım

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Burak Altınay tarafından 24 Şubat 2014 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Burak Altınay
    Offline

    Burak Altınay Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar, yaza yaklaşırken antrenman programımı ağırlaştırdım haftanın 3 günü definasyon ardından kardiyo ve mide çalışıyorum (totalde günde 2.30 saati buluyor) geri kalan 2 günde yüzüyorum (Orta tempoda 2 saat kadar), diğer 2 günde de dinleniyorum ve haftanın 1 günü yani pazar günü diyeti kesiyorum evde ne yemek varsa gömülüyorum.
    Diyet program şu şekilde;
    Sabah kalktığımda 1 ölçek Multipower %100 Whey Protein
    Hemen ardından 500 ml yarım yağlı süt ve nesfit
    Ara öğünde 1 adet muz
    Öğlen saatlerinde kabuklu yer fıstığı
    Spordan 3 saat kadar önce bir muz daha ve yanında kivi ya da portakal
    Gidip çalışıyorum, definasyon bitmeden evvel kardiyoya yarım saat kala, yarım shot Dymatize fat burn içiyorum ve kardiyoya girişiyorum.
    Spordan sonra;
    Multipower 3400 Whey Amino içiyorum 6 tablet
    Pilav, tavuk, ve sebze yiyorum (enginar, brokoli, brüksel lahanası)
    ve son olarak yatmama 1-2 saat kala 1 adet Olimp Caseinli Protein bar'ı gömerek günümü bitiriyorum.

    Vücudum bu ağır tempoya alıştı ve ciddi anlamda hiç zorlanmıyorum ancak kas kaybetmekten korkuyorum boyum 1.77 kilom 86 yağ oranım %20 bunu %10 lara çekmek istiyorum bu diyetle kas kaybetmeden yağ oranımı düşürmem mümkün müdür acaba? 1 aydır yapıyorum bu diyeti ve kaslarımda herhangi bir küçülme yaşamadım karın ve bel bölgem eridi tecrübeli abilerimden bu porgrama bakıp eleştiri almak istiyorum şöyle yapsan daha iyi olur, böyle yapsan daha da az kas kaybı yaşarsın gibi.

    Teşekkürler.
     
  2. jubas
    Offline

    jubas Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2013
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sana bi kaç tavsiyem olcak bunlara ek olarak spora başlamadan önce sağlam karbonhidrat takviyesi almalısın yoksa güçsüz düşersin.şuan nasıl bir programın var bilmiyorum ama benim düşüncem o.bir de,spordan sonra kesinlikle whey proteini iç madem protein tozun var bi işe yarasın :) ayrıca protein tozunu bence aç karnına değilde kahvaltıdan sonra içsen daha mantıklı olur gibime geliyo
     
  3. FoReVeR_S.F
    Offline

    FoReVeR_S.F Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2011
    Mesajlar:
    284
    Beğenileri:
    92
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    normal beslenmede proteine çok yer vermiyorsun bence toz yerine normal protein kaynaklarından al antreman sonrası protein tozu kullan zorlanmıyorsan kas kaybetmiyorsundur zaten agır bir program olsaydı zorlanırdın bence kardio ve mide çalışman ek oldugu için mi ağır program diyorsun ? antreman hakkında detaylı bilgi verirsen set sayısı tekrar ağırlık gibi
     
  4. shaq
    Offline

    shaq MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.422
    Beğenileri:
    1.574
    Ödül Puanları:
    123
    Değerli üyemiz;
    Konu başlığınız kilitlenmiştir.

    Kilitlenme sebebi ;

    * Günlükler bölümüne açtığınız başlık günlük niteliğinde değil soru niteliğindedir.10.07.2011 tarihinde yapılan duyuru gereği günlükler bölümüne açılan soru başlıkları artık doğru bölüme taşınmamakta ve içeriğine bakılmaksızın kilitlenmektedir. (ayrıca bkz : Forum Kuralları Madde-26)

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş