Aç, susuz ve uzun antreman

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve dark forest tarafından 20 Eylül 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. dark forest
    Offline

    dark forest Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Yer:
    İstanbul
    Merhaba arkadaşlar...
    Çok az yiyecekle ve yine az miktarda su tüketerek (yazın illaki su içmem gerekiyor) bazen 6 saatten fazla koşu ve yürüyüş yaptığım oluyor. Bunların yanında sık sık tırmanışlar ile vücudumu çalıştırıyorum. Bu sayede mi bilmiyorum, fakat çok az yemek tüketmeye başladım, hemen doyuyorum, doğru düzgün su tüketme ihtiyacı da duymuyorum. Bu süreçte şimdiye dek sadece bir kilo verdim, daha altına da inmedim. -Boyum 1,65 Kilom ise açken 56,1 en düşük-
    Düzenli olarak ve daha yoğun bir şekilde, genel vücut kaslarımı geliştirecek antremanlar yapmaya karar verdim, sizce yine aynı şekilde (çok az besinle) çalışmam sağlıksız mı? Kalınlaşmak, kilo almak gibi bir isteğim olduğu söylenemez. Tavsiyelerinizi, yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler...
     
  2. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Vucudunun ihtiyaci olan besinleri almalisin, sagliksiz beslenme tarzin gelecekte basina bela olabilir.

    Vucut gelistirme sporu ile ilgilenceksen onceligin beslenme olmali.
     
  3. sthammer
    Online

    sthammer Guest

    Kanın %85 i sudur ayrıca beynin %75 i ve kasların %80 i sudan oluşur. bir kas %3 oranında susuz kalırsa gücünün %10 unu kaybeder.
    bu sebeple susama hissi duymadan bol su içmelisiniz. ayrıca su hiç bir kalori içermez. susadığınızı fark etmediğiniz zaman, dehidrasyon a (su kaybına) uğramışsınızdır.
    (Özer Baysaling)
    yine dinlenmeden aşırı efor sarf edildiğinde vücutta laktik asit birikimi olur ki bu da tehlikelidir.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 22 Eylül 2012
    dark forest bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş