9. ayımi, yaş 20, 1.83, 62kg

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve kanserr08 tarafından 25 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. kanserr08
    Offline

    kanserr08 Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    S.a bb halkı,
    Üniversiteye başladığımda body b. başladım ( daha önceki yıllarda 2 yıl deneyimim var) düzenli ve zamanında antremanlarımı yapmadım ama elimden geleni yapmaya çalıştım ve 5. ayda 1 kutu protein tozu kullandım . Memlekete geldiğimde 1.5 ay mola vermek zorunda kaldım ve şuan hiç başlamamış gibi hissediyorum kendimi. Şimdi bu durumdayım gıda takviyesi almak istiyorum nasıl bir kombinasyon yapmalıyım yardımlarınızı bekliyorum.

    Spor dönemi
    [​IMG] [​IMG]

    Şuanki durum:
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  2. kanserr08
    Offline

    kanserr08 Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Yardım lütfen
     
  3. Embriyo
    Offline

    Embriyo Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2014
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    deneyimine göre baya kötü durumdasın. besin takviyesi nasıl olur bilemem ama spor yapıp kilo almaya başlamalısın
     
  4. dextermorgen
    Offline

    dextermorgen Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2014
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    77
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    gazi üniversitesi - kamu yönetimi
    Yer:
    ankara
    kardeş seni tanımadığımdan lütfen kişisel alma ama bence sende bu işte bi yanlışlık olduğunun farkındasındır. sana çok kabaca bu işi bundan sonra ne yapman gerktiğini söylüyorum. bence dikkate al. Öncelikle salona gitmeden 1 veya 1.5 saat önce çok fazla karbonhidrat al. yani sana bi tabak makarna falan yetmez. son haddine kadar yemek ye. sporda yaptığın her hareketi ordaki hocaya sor sana göstersin. öyle ben 9 aydır yapıyorum bilirim tiplerine girme. çalışırken nabız hep yüksek olsun. yani set aralarında 30 sn dinlen kan ter içinde çalış. spordan sonra proteinini hemen al. BU İŞİN HAKKINI VER. biraz kendine kıy.gece yatmadan ve sabah kalkar kalkmaz hemen beslen uzun süre aç kalma. biraz yağlanırsın sorun değil önce büyümen lazım. istesem bi sürü latince kelime dolu süslü laflar da söyleyebilirdim. ama inan bana bu dediklerimi yapsan bile bu halinden 10 kat daha iyi duruma gelirsin bu sürede.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş