8 Min Abs Workout programını uygulayan var mı ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve enya tarafından 29 Eylül 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. enya
    Offline

    enya Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2010
    Mesajlar:
    397
    Beğenileri:
    179
    Ödül Puanları:
    0
    Ben dün ki karın antremanımda bunu uygulayım dedim. Zaten uzun zamandır çalışmıyodum. Size bir hareket veriyor önce onu 30 kere tekrarlıyosunuz hemen ardından dinlenmeden 2. bir hareket veriyor onuda 30 kere tekrar edip 30 sn dinleniyosunuz ardından yine 2 hareket 30 ar kere veriyo yine 30 sn dinlenme. böyle böyle 8 hareket yapıyosunuz 2 şer hareket olarak. Ben dün yaptım 30 kere tekrarlayamadım çoğunda ama 20 den aşağı yapmadım. Ama nedense bugün hiç bir ağrı yok karın bölgesinde geçen gün kendi yöntemlerime göre yaptığım karın idmanında dokununca ağrı olmuştu karın bölgesinde. Bu 8 min abs de ağrı filan olmadı midemde.. Birde o 8 min abs programını yaparken üst üste geldiği için hareketler çok zorlandım.
     
  2. noLose
    Offline

    noLose Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2012
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bak bunu ben yaparken bendede ağrı olmadı. Şimdi çekiyorum mekik gene ağrı yok karnımdada yağ var oturunca 2 kat oluyor . Bnde anlamadım :D ne cins insanız
     
  3. enya
    Offline

    enya Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2010
    Mesajlar:
    397
    Beğenileri:
    179
    Ödül Puanları:
    0
    Valla bende anlamadım önceki kendime göre yaptığım karın idmanında ağrı oldu en üst karın kaslarında.. Ama bunda olmadı şuan bile çalışırım karın o derece :D Acaba her gün mü yapmak lazım onu ?
     
  4. eludem
    Offline

    eludem Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2012
    Mesajlar:
    88
    Beğenileri:
    133
    Ödül Puanları:
    0
    level 3 ü deneyin beni çok zorladı :)
     
  5. enya
    Offline

    enya Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2010
    Mesajlar:
    397
    Beğenileri:
    179
    Ödül Puanları:
    0
    Yarında karın idmanı yapıcam ertesi gün yine ağrı olmasa midemde o zaman devam etmicem başka program denicem. Zaten 8dk içinde olucak iş gibi gelmedi bana.. Tamam hareketler zor filan ama 8dk inandırıcı gelmedi..
     
  6. ByVendetta
    Offline

    ByVendetta Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    248
    Beğenileri:
    162
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Psikolog
    Yer:
    Antalya
    8 dakika deyip geçme program çok iyi(hem sadece 20 tane yapabildim diyorsun hem de ağrı bekliyorsun) kendini zorla ben bu programın level 2 sindeyim sonuçlarını çokta iyi bir beslenmem olmadan görmeye başladım bana kalırsa bu programı uygula sadece karın için yarım saat ayıracak değilsin bu süre zaten çok gelir karına 3-4 bin mekik falan mı hedefin eğer öyleyse gereksiz,bu program zaten six pack e uyarı gönderiyor sen beslenmeni de doğru yolda ilerlettir sonuçlarını alacaksın.
     
  7. enya
    Offline

    enya Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2010
    Mesajlar:
    397
    Beğenileri:
    179
    Ödül Puanları:
    0
    Hayır benim demek istediğim idmanda yaparken gerçekten 25 i geçemiyorum ama karın idmanının ertesi günü karın bölgemde ağrı olurdu bunda olmuyo nedense yani mesela biceps yaparsın ertesi gün biceps bölgesine dokunduğunda acı olur ya onun gibi olmadı işte :)
     
  8. mr_dblue
    Offline

    mr_dblue Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2012
    Mesajlar:
    1.131
    Beğenileri:
    1.363
    Ödül Puanları:
    123
    Düzenli egzersizler ile belli bir zamanın geçmesinden sonra periyodik çalışmalarda ağrı oluşmaz bu kasın çalışmadığı anlamına gelmez.Bence senin durumunda ağrı oluşmamasının nedeni daha önce yaptığın mekiklerden dolayı kasın bu periyoda girmesidir.Antremandan sonra kaslarınızın çok ağrıması he rzaman kasın önemli derecede uyarıldığı sonucunu doğurmaz çok farklı nedenleri de olabilir.Bence programa devam etmelisiniz.Başarılar.
     
  9. lMarquez
    Offline

    lMarquez Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    206
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    8 dakikalık programı 1.5 ay yapdım şuan 3. ayım level 2 yi yapıorum :)
     
  10. enya
    Offline

    enya Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2010
    Mesajlar:
    397
    Beğenileri:
    179
    Ödül Puanları:
    0
    memnunmusun peki programdan ?
     

Sayfayı Paylaş