1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

7 aylık çalışma ve sonuç ?

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve fatihdurak tarafından 22 Haziran 2007 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 9 üye.
  1. fatihdurak
    Offline

    fatihdurak Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2006
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    slm arkadaşlar adım fatih 25 yaşındayım 7 ay oldu başlayalı resimlerde başlamadan önceki ve en son halim olan resimler verdim youmlarınız için tşkler

    başlangıç ölçilerim :
    boy : 182
    kğ : 62
    omuz : 109
    ğögüs : 95
    kol : 29
    bacak : 50
    ve başlamadan önceki 2 resmim :



    7 ay sonraki yani şimdiki ölçülerim :

    boy : 182
    kğ : 80
    omuz : 121
    ğögüs: 102
    kol : 35.5
    bacak : 56
    ve şimdiki halimden bi kaç resim

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    amacım kilo alıp giydiğim elbisenin üstümde güzel durmasıydı bunu başardığıma inanıyorum gördüğünüz gibi başladıgımda 62 kiloydum ve çok zayıftım şimdi 80 kğyum umarım daha iyisini yapabilirim ve bir şey daha bu spora başlmadan önce boyla kilo arasında çok fark oldugu için sınavlardan eleniyordum kafaya taktım ve bu spora sıkıca sarıldım ve bakırköy adliyesinde girdigim adalet bakanlığı sınavında devlet memurluğunu kazandım şu an çağrılmayı bekliyorum. bu benim için azmin zaferidir çalıştım ve başardım allah hepinize nasip eder inş yorumlar için tekrar tşkler
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 2 Temmuz 2007
  2. asrin78
    Offline

    asrin78 Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2007
    Mesajlar:
    465
    Beğenileri:
    217
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    MUHASEBE
    Yer:
    İSTANBUL
    eğer hedefin kilo almaksa bunu bodye gitmedende başarabilirdin!
    aldığın 20 kiloda bodynin değil büyük ihtimal değiştirdiğin beslenme programının etkisi olmuştur.7 ayda 18 kg baya büyük bir rakam.ideal kilonu yakalamışın!zira 60 kg ile üstüne 20 kfgkas ekleyemicektin sonuçta.bundan sonra eğer amacın güzel vücutsa biraz vücuda kas ekleyip şekilendirmeye başlaman lazım. .bu seviyeye gelmişin bence peşini bırakma bu sporun!tebrikler azmin için

    iş durumunda inşallah olur .
     
  3. cyberugur
    Offline

    cyberugur Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    120
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    istanbul
    bu acele ile olmaz kanımca yani tamam gerçekten vucudun iyi olma yolunda ilerliyor ama yağ olarak 7 ayda 20 kg almaktnasa 14 ayda 10 kg kas almak emin ol ki hem seni daha mutlu edecek hemde daha hacimli ve iyi görünmeye iticektir vucutta göğüs e ve kolara yüklenmeye devam et geriersi gelecketir güzel güze l
     
  4. asrin78
    Offline

    asrin78 Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2007
    Mesajlar:
    465
    Beğenileri:
    217
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    MUHASEBE
    Yer:
    İSTANBUL
    evet cyber haklısın ama arkadaş olmaıs olan kiloya ulaşmış!60 dan 80 e kas olarak çıkması ztn dediğin sürede bile zor!
    asıl şimdi işe başlıyor
     
  5. muscled_girl
    Offline

    muscled_girl Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    606
    Beğenileri:
    146
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir
    Kolay şekillenebilcek bi vücut gördüm ben bi 7 ay daha sağlam beslenerek çalışırsan çok ddaha güzel olucağına eminim..
    İş konusundada ayrıca tebrik ederim..
    Kolay gelsin.
     
  6. fatihdurak
    Offline

    fatihdurak Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2006
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    tşkler arkadaşlar yorumlarınızı dikkatle okuyup kendime pay çıkarıcam bundan sonraki amacım değerli yorumlarınızı bir araya getirip uygulamak olacaktır. tabiki bu spora devam edicem 2 gün gitmzsem salona kendşimde bir eksiklik hissediyorum dambılları görünce çocuklar gibi seviniyorum umarım hayat şartları buna el verir ve bende uzun zamanlar bu spora devam ederim.
     
  7. skygokhan
    Offline

    skygokhan Yeni Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    86
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    vücut yağlı 7 ayda en azından kol olurdu oda yok.Kilo almak icin gitmişsin ama göbek olmuş.
     
  8. Carlito
    Offline

    Carlito Üye

    Katılım:
    5 Mart 2006
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kilonu baya yukarılara taşımışın bu açıdan iyi olmuş.. şimdi asıl kas yapma muhabbeti başlıyor hazır ol :)) bu spora başladıysan bırakamassın ondan şüphen olmasın :)) 7 ay kadar azim edip istediğini gerçekleştirdiysen şimdi de başka bi hedef koyar o hedefe doğru bi 7 ay daha gidersin, ve bi 7 ay sonrasında bi başka hedef... :))) kolay gelsin azmini tebrik ederim.. boyle devam..
     
  9. fatihdurak
    Offline

    fatihdurak Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2006
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Tşkler arkadaşlar body devam bu iş sabır işi devamlılık önemli yani bunun farkındayım zamanla daha iyi gelişme sağlanacaktır.
     
  10. noble_man
    Offline

    noble_man Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2006
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    kilo alman iyi olmuş.ancak benim görüşüm bu 7 aylık sürede fazla yağlı besinler tüketmişsin ve vücut yağ oranını fazlaca arttırmışsın.artık işin azim gereken kısmı geldi,kas inşaası!!!göğüslere yüklenmen daha güzel bir vucut elde etmeni sağlayacaktır.azimle devam edersen çok güzel sonuçlar alırsın.başarılar...
     
  11. HARD CHILD
    Offline

    HARD CHILD Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    vucüt çatın ıyı aldıgın yag ve kas oranı bundan sonra daha ıyı kas yapabilmene olanak bunda fazla yağlanma birazdaha kas yapıp şekillenmeye bak başarılar dilerim.....işinde inş olur
     
  12. Achilles1980
    Offline

    Achilles1980 Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    515
    Beğenileri:
    719
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zayıflatma, Yarışma diyeti, Yağ yakımı vb.
    Yer:
    İzmir
    2 ay gibi kısa bi sürede 20 kilo almışsın ve en azından bu seni mutlu etmiştir.
    Ama bu şekilde kilo almak sağlıklı mıdır bilemiycem. Vücudun 2 ay içinde sanırım çok yaglı yiyecekler tükettiğin için fazlasıyla yağlanmış.Onun için body yapmış biri gibi degilsin.Esas işin bundan sonra başlamalı. Şimdi vücuduna fazalaca kas eklemelisin.Daha sonra güzel bi definasyon programı ve diyetiyle güzel az yağlı ve ya yağsız bir vücuda kavuşabilirsin.Başarılar
     
  13. virtual_insanity
    Offline

    virtual_insanity Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2006
    Mesajlar:
    128
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    öğretmen
    Yer:
    istanbul
    ben bi gelişme göremedim...
     

Sayfayı Paylaş