6 Haftalık Vücuttaki Gelişimler

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve mevlana244 tarafından 29 Kasım 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. mevlana244
    Offline

    mevlana244 Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    180
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Yaş:19 Boy:179 cm
    6 Hafta önce : Kilo:71.9 Omuz: 112 Göğüs: 93 Bel :87 Sağ kol: 31.5 Sol kol: 30.5 Yağ oranım: 15.9 Kas: 57.7

    6 Hafta sonra : Kilo:77 Omuz: 118.5 Göğüs: 97 Bel :88 Sağ kol: 34 Sol kol: 32.5 Yağ oranım: 15 Kas: 61.5

    Bacak da çalışıyorum düzenli ama ölçülerini almadım. Ayrıca karın kası hiç çalısmıyorum 1 gün gidip 1 gün gitmiyorum gelişimim hakkında fikirlerinizi yorumlarınızı bekliyorum...
    --- Mesaj birleştirildi, 29 Kasım 2014 ---
    ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
     
    Son düzenleme: 29 Kasım 2014
  2. Leopara
    Offline

    Leopara Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    704
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    1.5 ayda 5 kilo aliyorsun yağ oranın azalıyo belin artiyo omuzunda 6 cm kolunda 2.5 cm artiyo

    Perfect !
     
    ottomanizm ve mevlana244 bunu beğendi.
  3. mevlana244
    Offline

    mevlana244 Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    180
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Belin artması iyi bişeymi ona çok kafama takıldıda :)
     
  4. Leopara
    Offline

    Leopara Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    704
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Değil
     
  5. mevlana244
    Offline

    mevlana244 Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    180
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Çok artmamıs ama birde şuan hiç karın kası ya da bel inceltici hareketler yapmıyorum ama genel gelişim idare eder dimi
     
  6. mevlana244
    Offline

    mevlana244 Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    180
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Beyler yorum yazarsanız çok makbule geçer ____________________________________-
     
  7. Yaver27
    Offline

    Yaver27 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.060
    Beğenileri:
    1.422
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    iki ihtimal var, ya ölçüm cihazı arızalı, ya da yediğin bebe püskevitleri yaramış. ben senin beslenme programını uygulamam,yani ne bileyim, bebe büsküvisini de sevmem zaten. eğer bu sonuçların gerçekliğinden eminsen çalışmaya ve beslenmeye aynen devam et derim.
     
    Bekci bunu beğendi.
  8. warmengelbb
    Offline

    warmengelbb Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2013
    Mesajlar:
    110
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    28
    before after fotoğrafı koy ona göre daha sağlıklı yorum yapılabilir.
     
  9. mevlana244
    Offline

    mevlana244 Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    180
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    önceki fotograflarım maalesef yok ama ölçümler bu şekil spor salonum öyle merdiven altı bi yer değil aletler olsun hocalar olsun donanımlı bi yer fotografsız degerlendırırmısınız
    --- Mesaj birleştirildi, 29 Kasım 2014 ---
    Kardesım bebe biskivülerini 2-3 haftadır yemiyorum vücuduma ne etkisi oldu onuda bilmiyorum ama ölçümler bu şekilde zaten 2 hafta yedım o da 1 kutu yapıyor..
     
    Son düzenleme: 29 Kasım 2014
  10. warmengelbb
    Offline

    warmengelbb Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2013
    Mesajlar:
    110
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    28
    spor salonu kalitesi ile fotoğrafın olup olmamasını nasıl bağdaştırdın anlamadım ama beslenmen iyi ise ölçülerin fena değil.
     
  11. mevlana244
    Offline

    mevlana244 Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    180
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Kardesım 2 mesajı ayırırken oyle oldu tabıkı alakası yok spor salonu ıyı olmasıyla fotograf olmamasının :) elimden geldiğince beslenmeme dikkat ediyorum teşekkür ederim
     
  12. cmkntr
    Offline

    cmkntr Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    spor salonu neresi bide program nasil bende basladim 6 haftalik bi program verdiler benimde kilo almam lazim beslenmen nasil
     

Sayfayı Paylaş