6 Aydan sonra Supplement Takviyesi için..

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve ßußu tarafından 21 Mart 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ßußu
    Offline

    ßußu Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar. 6 aydır body building yapıyorum. Boy 1.70 kilo 71. Spora ilk başladığımda da kilom 71'di. 6 aydırda kiloyu koruyorum. Vücut eskiye göre toparlandı. Çok az bir yağlanma var göbekte ve göğüste. Düzenli olarak beslenemediğim için supplement takviyesi yapmak istiyorum. Forumda okudum sürekli ama herkes ayrı şeyler söylemiş . araştırmalarım sonucu düşündüğüm supplementleri yazayım. onlara göre yardımcı olursanız sevinirim.

    Bipro protein & creatin & bcaa
    Whey protein & creatin & liqit amino (karaciğer fazla yorulmasın diye sıvı düşünüyorum)

    Forumda okuduklarım sonucu bu kombinasyonları düşündüm. aslında ayrı ayrı yazdığıma bakmayın aklımda kullanabilirim diye düşündüğüm supplementler bunlar. Sizinde tavsiyelerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
     
  2. ßußu
    Offline

    ßußu Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar kimsenin en ufak bir fikri bile yok mu ? Kafama göre alıp yanlış şeyler yapmak istemiyorum. Öneri ve düşüncelerinizi bekliyorum.
     
  3. slymnasye
    Offline

    slymnasye Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2006
    Mesajlar:
    551
    Beğenileri:
    385
    Ödül Puanları:
    73
    uygulamak ıstedıgın kombınasyon bana gore mantıklı duzenlı beslenemıyorum demıssın whey proteın sayesınde bu acıgı kapamaya calısırsın-creatin de senın de bıldıgın gıbı sana guc verır ve daha ıyı ıdman cıkarmanı saglar bu ıkısını kullan...

    3. olarak da ben senın yerınde olsam amınoyu tercıh ederım bcaa yerıne lıkıt amıno denemedım ama hem vucuda karısması daha kolay hemde karacıgerı daha az yorar dedıgın gıbı ..
    eger ılla kullanıcam dıyorsan bu uclu ıyı bır baslangıc olur bana göre...

    iyi calısmlar
     
  4. ßußu
    Offline

    ßußu Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Önerin için teşekkürler slymnasye. Amino asit ile bcaa arasında kalmamı bende anlayamadım aslında. Amino asiti biliyorum. Kas yıkımını engelliyor vücuttaki direnci arttırıyor fakat bcaa' yı biraz incelediğimde vücutta bulunmayan aminoasitleri içerdiğini ve bu aminoasitlerinde kasın %43 gibi bir oranını oluşturduğunu öğrendim. Bu yüzden Amino asit mi daha faydalı olur, bcaa mı karar veremedim. Önerilerin ve cevabın için tekrar teşekkürler. Umarım diğer arkadaşlarımızda bu konuda görüşlerini bildirirler.
     

Sayfayı Paylaş